تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

امام جمعه آبادان: جنگ رسانه‌ای دشمن را باید با جهاد تبیین خنثی کرد

شهدا با تقدیم جان خود خواستار یاری امام زمان(عج) هستند و آنهایی که بی تفاوت به قرآن کریم هستند باید به راه خدا بازگردند.
کد خبر: ۵۲۶۶۶

امام جمعه آبادان: جنگ رسانه‌ای دشمن را باید با جهاد تبیین خنثی کرد

به نقل از ایرنا؛ امام جمعه آبادان با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی ایران گفت:جنگ رسانه‌ای دشمن را باید با جهاد تبیین خنثی کرد.

حجت الاسلام عبدالنبی غبیشاوی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته آبادان افزود:باید جنگ رسانه ای را جدی گرفت و فضای مجازی را کنترل کرد زیرا دشمن از این طریق بدنبال سست کردن پایه های نظام است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور افزود: دشمن با حمله رسانه‌ای و سرمایه گذاری عظیم قصد ضربه زدن به نظام را داشت که این نقشه آنها با بصیرت امت ایران اسلامی نقش بر آب شد.

وی همچنین با اشاره به استقبال مردم آبادان از پیکر ۱۱۱ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس که دیروز پنجشنبه انجام شد گفت: دیروز آبادان معطر به حضور انسان هایی آسمانی بود و تکریم از این شهیدان بیانگر راهبری مردم از راه شهداست.
امام جمعه آبادان با بیان اینکه مسوولان بدانند شبانه روز برای این مردم کار کنند کم است، ادامه داد: مسوولان باید رییس جمهور را الگوی خود قرار دهند و همانند وی برای خدمت وقت بگذارند.

وی بیان کرد: مهمترین پیام شهیدان اسلامیت، ولایتمداری، استکبارستیزی و تقاضای جدی از مسوولان برای ادامه آرمان‌ها، ارزش‌ها، راه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب برای خدمت به مردم است.

خطیب جمعه آبادان گفت: مسوولان بدانند خدمت و خدمتگزاری در نزد خدا و مردم فراموش نمی‌شود و گواه این مدعا حضور حماسی مردم آبادان در آیین تکریم از شهید سلیمی است که هم تجلیل است و هم تعلیم آموزه‌های دینی است.

حجت الاسلام غبیشاوی ادامه داد: شهدا با تقدیم جان خود خواستار یاری امام زمان(عج) هستند و آنهایی که بی تفاوت به قرآن کریم هستند باید به راه خدا بازگردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز