تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

بیانیه تشکل جامعه اسلامی دانشجویان استان قزوین در رابطه با اتفاقات اخیر دانشگاه امام خمینی (ره)

جمعی از دانشجویان تشکل جامعه اسلامی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در رابطه با هتک حرمت شأنیت کلاس این دانشگاه و سکوت مسئولین دانشگاهی بیانیه‌ای منتشر کردند
کد خبر: ۵۲۶۷۷

بیانیه تشکل جامعه اسلامی دانشجویان استان قزوین در رابطه با اتفاقات اخیر دانشگاه امام خمینی (ره)

‌باسمه‌تعالی


يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

 

                                                     (آیه ۳۲- سوره توبه)                  
کافران می‌خواهند که نور خدا را با دهانشان (به نَفَس تیره و گفتار جاهلانه خود) خاموش کنند و خدا نگذارد تا آنکه نور خود را در منتهای ظهور و حد اعلای کمال برساند هر چند کافران ناراضی و مخالف باشند.

‌‌

 در روزهای گذشته خبری مبنی بر برخورد یکی از اساتید معارف با دانشجوی دختر در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در سطح فضای مجازی دست به دست می‌شود تا حدی که کارزاری مجازی برای برخورد و اخراج استاد  مربوطه برگزار شده است.

 مسئله‌ای که تا به امروز روایت‌های گوناگونی از آن دهان به دهان شده.

 این واقعه در روز شنبه مورخ ۱۲ آذر ماه سال جاری در کلاس یکی از اساتید گروه معارف ساعت ۱۰ الی ۱۲ در ساختمان ابوریحان رخ داده است.

 لازم است خاطر نشان کنیم که از هیچ سمتی از جمله شورای صنفی، کمیته انضباطی، حراست، روابط عمومی دانشگاه و یا کانال‌های مربوط به دانشگاه هیچگونه اطلاع رسانی و شفاف سازی‌ در این رابطه انجام نشده که این امر مایه تاسف است و بیم آن می‌رود که این کوتاهی، فضایی برای سوء استفاده برخی را فراهم آورد.

 ‌نتیجتا ما فعالین حوزه دانشجویی از روابط عمومی و مسئولین ذی ربط دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به جد خواستار رسیدگی سریع و اعلام روایت صریح اعم از انتشار لیست کلاسی، بررسی دوربین‌های مدار بسته و اطلاع رسانی از جلسات کمیته انضباطی (درصورت تشکیل) پیرامون اتفاقات پیش آمده هستیم و تقاضا داریم در صورت هرگونه تخلف و تعدی با فرد خاطی در این واقعه برخورد قانونی شود تا از تکرار چنین وقایعی در محیط علمی دانشگاه جلوگیری به عمل آید تا از شأن و قداست دانشگاه حفاظت به عمل آید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز