تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱

نجات 25 تن از حریق برجی در اتوبان بابایی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 25 تن از ساکنان یک برج مسکونی از میان دود و شعله های آتش خبر داد.
کد خبر: ۵۲۹۵
    اخبار معاصر: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 25 تن از ساکنان یک برج مسکونی از میان دود و شعله‌های آتش خبر داد. سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت:
    نجات 25 تن از حریق برجی در اتوبان بابایی
    به دنبال یک مورد حادثه حریق در ساعت 9:23 صبح دیروز در یک برج مسکونی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در شهرک مسکونی در اتوبان شهید بابایی اعزام کرد. وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: محل حادثه، یک برج 12 طبقه 47 واحدی بود که در طبقه پنجم آن واحدی به مساحت 100 متر مربع دچار حریق شده بود. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اضافه کرد: آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات اطفا و نجات را آغاز کرده و یک گروه ساکنان طبقات پنجم به بالا را در حالی که در میان دود و شعله‌های آتش محبوس شده به پشت بام منتقل کردند. ملکی با بیان اینکه گروهی دیگر نیز اقدام به اطفای حریق کردند افزود: پس از اطفای حریق، عوامل آتش‌نشانی 25 نفر از ساکنان را از پشت‌بام به محل امن منتقل کرده و در ساعت 10:36 به عملیات خود خاتمه دادند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشته است، تصریح کرد: علت حادثه از سوی عوامل آتش‌نشانی در دست بررسی است.
    انتهای پیام/
    منبع: ابرار
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز