تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی :

متوسط مصرف بنزین به ۱۰۳.۵میلیون لیتر در روز رسید

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان "امسال زمستان مصرف بنزین کاهش نیافته است و شاهد مصرف بی‌رویه این فرآورده نفتی هستیم"، گفت: متوسط مصرف بنزین در سال جاری از ابتدای سال تا امروز ۱۰۳.۵میلیون لیتر در روز بوده است.
کد خبر: ۵۴۰۴۹

متوسط مصرف بنزین به ۱۰۳.۵میلیون لیتر در روز رسید

علی‌اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دراظهار داشت: تأمین سوخت مایع برای نیروگاه‌ها و صنایع صورت گرفته است تا در زمان‌هایی که مصرف گاز بخش خانگی افزایش می‌یابد و نیاز است که نیروگاه‌ها و صنایع، از سوخت جایگزین استفاده کنند، بدون مشکل از سوخت مایع بهره‌مند باشند و تولید آنها ادامه یابد.

وی افزود: هیچ نگرانی‌ای از بابت تأمین سوخت مایع برای صنایع و نیروگاه‌ها وجود ندارد، از ماه‌های گذشته با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدونی که صورت گرفته بود، ارسال سوخت به مخازن ذخیره سوخت مایع برای صنایع و نیروگاه‌ها صورت گرفت و در زمان حاضر نیز، بر حسب نیاز روزانه سوخت مایع ارسال می‌شود.

 
نژادعلی با بیان اینکه "به‌میزان بیش از 70 درصد مخازن سوخت مایع صنایع، سوخت‌ مایع ذخیره شده است"، گفت: گازوئیلی که در پالایشگاه‌های کشور تولید و توسط مبادی عرضه توزیع می‌شود، تماماً فاکتورهای استاندارد را رعایت می‌کند و به‌هیچ‌وجه گازوئیل غیراستاندارد تولید و یا توزیع نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص میزان مصرف بنزین در کشور گفت: متوسط مصرف روزانه بنزین کشور از ابتدای سال تاکنون 103.5 میلیون لیتر در روز بوده است و متأسفانه در شرایطی که هرساله در فصل سرما شاهد کاهش مصرف بنزین هستیم، امسال زمستان مصرف بنزین کاهش نیافته است و شاهد مصرف بی‌رویه این فرآورده نفتی هستیم.

وی با بیان اینکه "هم‌اکنون مصرف روزانه بنزین بیش از 100 میلیون لیتر است"، خاطرنشان کرد: در تمامی کلان‌شهرها بنزین با کیفیت یورو4 عرضه می‌شود و در تمامی شهرستان‌ها و مراکز استانی که به ما تکلیف شده است بنزین با استاندارد یورو4 توزیع شود، این کار صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز