تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
اگر دربی برای باشگاه مهم بود پول بازیکنش را می‌داد

کرار: پول غذا هم ندارم

هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال گفت: کجای دنیا به همه بازیکنان پول می‌دهند اما به یک بازیکن نمی‌دهند؟
کد خبر: ۵۴۵۶

اخبار معاصر: کرار جاسم در خصوص ترک اردوی استقلال در آستانه دربی 81، مشکلاتش با باشگاه استقلال و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌ خوانید:

چرا اردوی استقلال را ترک کردی؟

 متوجه شدم که امروز به همه بازیکنان پول دادند ولی پولی به من ندادند. آیا به این معنی نیست که من را نمی‌خواهند؟ برخی از هواداران به من ناسزا می‌گویند که باز هم کرار حاشیه‌ساز شده است اما خودشان را جای من گذاشته‌اند که ببینند چه اتفاقاتی برایم افتاده است؟ من بازیکن حرفه‌ای هستم که به ایران آمده‌ام اما با گذشت 5 ماه از قراردادم پولی پرداخت نشده و هر روز می‌گویند که پس از فلان بازی پول می‌دهیم. کجای دنیا به همه بازیکنان پول می‌دهند اما به یک بازیکن نمی‌دهند؟ همه بازیکنان 30 درصد مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند ولی اگر حساب کنید، من 2 درصد هم پول نگرفته‌ام.

یعنی هیچ پولی نگرفته‌ای؟

نه، مسئولان استقلال فکر می‌کنند آنها حق می‌گویند و کرار صحبت از باطل می‌کند. آنهایی که به من توهین می‌کنند را، به خدا واگذار می‌کنم چون در جریان مسائل نیستند. به خدا زشت است این گونه حرف بزنم ولی من پول غذا هم ندارم. مسئولان استقلال نه پولم را می‌دهند، نه رضایت‌نامه‌ام را. من از راه قانون دنبال پرداخت شدن مبلغ قراردادم هستم ولی مدام می‌گویند که کرار دوباره حاشیه سازی کرد.

 مگر قرار نبود با تهیه شدن مسکن، مشکلت حل شود؟

آنها فکر می‌کنند چون مشکل مسکنم حل شده است، همه چیز تمام شده است، در صورتی که تهیه شدن مسکن جزو وظایف باشگاه بوده و در قراردادم آمده است.

هواداران استقلال انتظار داشتند که حداقل پس از پایان دربی به پول ندادن باشگاه اعتراض می‌کردی.

دربی یعنی چه؟ 10 بازی از لیگ گذشته و هر روز یک حرف به من می‌زنند. من چه کار به دربی دارم؟ من بازیکن حرفه‌ای هستم و دوست دارم با من حرفه‌ای برخورد کنند. وقتی این گونه رفتار می‌کنند، من چه کار باید بکنم؟ برای من همه بازی‌ها دربی است نه فقط بازی با پرسپولیس. اگر برای مسئولان استقلال دربی مهم است، چرا پول بازیکنش را نمی‌دهند؟

من بازیکن کوچکی نبودم و زمانی 16 سالم بود، مقابل تیم‌های آلمان و برزیل بازی کردم و به خیلی از عنوان‌ها رسیدم. آیا رفتاری که استقلالی‌ها با من کردند، درست بود؟ من را مسخره کرده‌اند، در صورتی که نمی‌دانم دلیل این رفتارها چیست. این رفتارها خارج از مسلمانی است.

شاید به این دلیل پولی به تو داده نشد که پیش از این از سوی مسئولان استقلال 30 درصد جریمه شده بودی.

باشگاه فقط بلد است جریمه کند. من از خبرنگاران گلایه دارم چون ایرانی نیستم از من دفاع نمی‌کنند. استقلالی‌ها اخلاق من را می‌شناسند و زمانی که بحث بستن قراردادم بود، به آنها گفتم که شنیده‌ام باشگاه پول ندارد و شما هم اخلاق من را می‌شناسید. مسئولان استقلال پاسخ دادند که نگران نباش و پولت را می‌دهیم. قبل از ایام محرم به من گفتند که مقابل استقلال خوزستان و سپاهان بازی کن تا پولت را بدهیم و من هم به خاطر پرویز مظلومی که پای من ایستاد و همچنین هواداران استقلال بازی کردم ولی دیدم که امروز به همه پول دادند ولی به من پولی داده نشد.


انتهای پیام/

منبع:تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز