تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

حرمت ماه محرم و نوروزی را حفظ می‌کنیم

کمیته مشوقان باشگاه استقلال پیش از هشتاد و یکمین دربی پایتخت بیانه‌ای را منتشر کرد.
کد خبر: ۵۵۰۰
اخبار معاصر: کمیته مشوقان باشگاه استقلال در خصوص بازی فردا (جمعه) مقابل پرسپولیس بیانیه‌ای را منتشر کرد:

حرمت ماه محرم و نوروزی را حفظ می‌کنیم
بسمه تعالی

سلام من به محرم، به غصه و غم مهدی
به چشم کاسه خون و به شال ماتم مهدی
سلام من به محرم، به شور و حال عیانش
سلام من به حسین و به اشک سینه زنانش

ایام سوگواری اسوه آزادگی و استقامت، امام حسین (ع) و یاران با وفایش را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج) و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماییم.

باز هم شهرآورد، باز هم التهاب و استرس برای آنهایی که استقلال جزء لاینفک زندگی‌شان است، باز هم هیاهو و اهتزاز پرچم‌های آبی در خیابان‌های پایتخت، باز هم شور و غوغا روی سکوهای آزادی، باز هم عشق بازی تیفوسی‌های آبی و بازهم دربی.

این شهرآورد می‌تواند با شهرآوردهای قبلی فرق داشته باشد، متفاوت از این جهت که اولین دربی پس از درگذشت کاپیتان خوش اخلاق رقیب خواهد بود که برنامه‌‌هایی به رسم معرفت از سوی کمیته مشوقان باشگاه استقلال ایران در این راستا ترتیب داده خواهد شد که امیدواریم با همکاری هرچه بیشتر هواداران با معرفت استقلال این برنامه‌ها به شکلی به یاد ماندنی اجرا شود.

از هواداران خونگرم استقلال تقاضا داریم در روز مسابقه کمال همکاری را با کمیته مشوقان داشته باشند و از سر دادن شعارهای غیر اخلاقی روی سکوها خودداری کنند تا هم حرمت ماه محرم و هم حرمت هادی نوروزی فقید حفظ شود.

ما مطمئنیم که فردا (جمعه) باز هم ثابت خواهیم کرد که بهترین و با فرهنگ‌ترین هواداران فوتبال را استقلال دارد و مثل همیشه فقط و فقط با تشویق‌های خود موجبات موفقیت استقلال را فراهم خواهیم کرد.

امیدواریم که استقلال پیروز میدان، هم در داخل زمین و هم روی سکوها باشد. وعده ما، فردا (جمعه) ساعت 15، ورزشگاه بزرگ آزادی، کمیته مشوقان باشگاه استقلال ایران.
انتهای پیام/
منبع: میزان
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز