تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸

مظلومی: برای حفظ صدر پرسپولیس را می‌بریم

سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار حساس تیمش برابر پرسپولیس از آمادگی صد در صدی تیمش برای این بازی خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۸
مظلومی: برای حفظ صدر پرسپولیس را می‌بریم
اخبار معاصر: این در حالی است که غیبت جاسم کرار در آستانه این دیدار حساس باعث شد تا جو این تیم با حاشیه همراه شود. او در این نشست خبری درباره آخرین شرایط تیمش برای حضور در دربی 81 صحبت کرد.

ان شاالله بتوانیم فوتبالی خوب و در خور نام فوتبال ایران و دو باشگاه انجام دهیم. بازی بین المللی است و تمام دنیا و حتی afc به این بازی نظر دارند و به عنوان حساس ترین دربی به آن نگاه می کنند. امیدوارم فوتبالی خوب و زیبا باشد و هواداران از آن راضی باشند.

با احترام به پرسپولیس برای حفظ صدر آنها را می بریم

برنامه ریزی و ترکیبی که برای این بازی اتخاذ کردیم برای بردن است و می خواهیم صدر جدول را حفظ کنیم. با تمام احترامی که برای تیم پرسپولیس قائل هستیم با فوتبالی زیبا سه امتیاز را کسب می کنیم.

جاسم برای بازگشت پیغام داده است

من از همه بازیکنانم حمایت می کنم. تا جایی که در توانم باشد حمایت می کنم و هر بازیکنی که به دنبال بی انضباطی باشد با او برخورد خواهد شد. کرار هم از این مساله مستثنی نیست. مشکلاتی که دارد به ما مربوط نیست و باید با باشگاه حل کند و زمانی که در تمرین شرکت می کند باید با جان دل کار کند. مثل تمام بازیکنان که مشکلات دارند. او حتی پیغام داده که امروز به تمرین بیاید که من هنوز به او جواب نداده ام و به نشست آمدم.

باید غرور را کنار بگذاریم

بازی با سپاهان به پایان رسیده و نباید به آن فکر کنیم. باید آن را فراموش کنیم و دچار غرور نشویم. صحبت های لازم با بازیکنان شده و آنها هم به این بازی جدید فکر می کنند. حساسیت هایی که در بین جامعه و هواداران است را درک کرده اند و برای پیروزی خواهند جنگید. پرسپولیسی ها هم مسلما به دنبال این هستند که آن را به سود خود کند. هر تیمی که اسیر لحظه ها نشود می تواند آن را به سود خود کند.

دوست ندارم 0 - 0 شود

من نمی دانم تفکر برانکو چطور است. اما دوست ندارم بازی صفر صفر تمام شود و به دنبال بازی تهاجمی هستم و گل داشته باشد. تماشاگران سختی هایی زیادی می کشند و دوست دارند گل ببیند. حتی اگر مساوی هم شود گل باید داشته باشد.

دنبال القاب نیستم و برد می خواهیم

محروم و مصدوم نداریم و برای خودم هم سخت است که نفر اصلی را بچینم.
دنبال لقب نیستم اما خوشحالم که این عدد با همکاری دوستان این عدد را به جا بگذاریم. من دنبال لقب نیستم و به دنبال این هستم که نتیجه لازم را کسب کنیم.

ترس از دربی برابر با باخت است

مسلما حضورم به عنوان بازیکن در دربی تاثیرگذار است. هیچ وقت از دربی نترسیده ام و سعی می کنم به بازیکنانم انتقال دهم. ترس در دربی مساوی است با شکست و سعی داشتم از تجربیاتی که در دوران بازی و مربیگری ام داشته به بازیکنان منتقل کنم و دربی سخت نیست.

من هیچ وقت نگفتم که خیانت کردند بعد از باخت در دربی 3 بر 2. بهتر است به گذشته برنگردیم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
منبع:ورزش 3
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز