تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳

بذرپاش: ساخت مسکن را در بالاترین سطح ‌دنبال می‌کنیم

مشکل تامین زمین در استان یزد نسبت به سایر استان‌ها کمتر است و بر این اساس تمرکز بر ساخت و ساز در این استان بر اجرای طرح به صورت ویلایی قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۵۴۰۰

بذرپاش: ساخت مسکن را در بالاترین سطح ‌دنبال می‌کنیم

به گزارش معاصر به نقل از تسنیم؛ وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه موضوع ساخت مسکن را در بالاترین سطح وزارت دنبال می‌کنیم گفت: زمین مورد نیاز مسکن در یزد تامین و تحویل شد.

 مهرداد بذرپاش بعد از ظهر امروز در آیین ساخت بیش از 23 هزار واحد مسکونی در شهرستان مهریز اظهار داشت: در حال حاضر پیگیری موضوع ساخت مسکن را در بالاترین سطح وزارت قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه مصمم به ساخت مسکن طبق وعده دولت هستیم گفت: هزار و 100 هکتار زمین در استان یزد آماده و برای ساخت واحدهای مسکونی تحویل شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین زمین نهضت ملی مسکن در یزد وجود ندارد گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی این منازل، نهضت ساخت و ساز از سال آینده در استان یزد شتاب بالایی می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مشکل تامین زمین در استان یزد نسبت به سایر استان‌ها کمتر است و بر این اساس تمرکز بر ساخت و ساز در این استان بر اجرای طرح به صورت ویلایی قرار گرفته است.

بذرپاش با تاکید بر اینکه این طرح می‌تواند مشکل مسکن را تا حد بسیار زیاد برطرف کند اظهار امیدواری کرد که تعداد بالایی مسکن در سال آینده در استان یزد تحویل متقاضیان و مشارکت کنندگان در این طرح شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز