تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

امام جمعه نوشهر: دشمن می خواهد جوانان از هویت دینی و ملی فاصله بگیرند

هم اکنون ۲۵۰ رسانه فارسی زبان در دنیا علیه جمهوری اسلامی تبلیغ و شبهه افکنی می کند تا ذهن جوانان این ملت را خراب کند که جواب آنان را باید با جهاد تبیین داد.
کد خبر: ۵۵۴۳۴

امام جمعه نوشهر: دشمن می خواهد جوانان از هویت دینی و ملی فاصله بگیرند

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ امام جمعه نوشهر گفت:دشمن می خواهد تاریخ را به گونه ای تعریف کند که جوانان این مرز بوم از هویت دینی و ملی خود فاصله بگیرند.

حجت الاسلام محمود مشایخ در نمازجمعه این هفته این شهرستان افزود : دشمن می خواهد آن هویتی که ملت و جوانان و رزمندگان ما در دفاع مقدس از انقلاب اسلامی دفاع کردند در نسل جدید وجود نداشته باشد و جوانان بدانند که راه سعادت دنیا و آخرت این است که باید غیرت و ناموس پرستی داشته باشید و هواسمان باشد فریب دشمن را نخورید.

وی اظهارداشت: امروز مهمترین جنگی که با ملت ایران دارند به فرموده رهبر معظم انقلاب جنگ نرم و تبلیغات است که دشمن دارد دروغ را در ذهن جوانان ما جا می اندازد بنابراین همه باید با جهاد تبیین به روشنگری بپردازیم و بیش از گذشته هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مردم قم به مناسبت سالگرد قیام ۱۹ دی سال ۵۶ برای چندین بار مساله جهاد تبیین را مطرح فرمودند، جهاد تبیین یعنی روشنگری و پاسخ به شهبات و انجام این مهم امروز برای همه ما واجب است.

خطیب جمعه نوشهر یادآور شد: در اغتشاشات اخیر نیز دشمن مهمترین وسیله ای که استفاده کرده است تبلیغات بود که از طریق فضای مجازی و از رسانه های غربی ، عربی و عبری علیه جمهوری اسلامی بکار گرفتند و عده ای از آدم های ناپخته و خام را تحریک کردند.

حجت الاسلام مشایخ ادامه داد : هم اکنون ۲۵۰ رسانه فارسی زبان در دنیا علیه جمهوری اسلامی تبلیغ و شبهه افکنی می کند تا ذهن جوانان این ملت را خراب کند که جواب آنان را باید با جهاد تبیین داد.

وی روزهای ۱۹ دی ، ۲۲ بهمن ، نهم دی و روز تشییع سردار سلیمانی و حججی را از جمله یوم الله در جمهوری اسلامی دانست و گفت : این روزها برای ملت ایران غرور آفرین است و باید زنده نگه داشته شوند.

وی با اشاره به ظهور انقلاب اسلامی بر ضرورت شناساندن نسل جدید از جنایات رژیم منحوس شاه تاکید کرد و گفت: همه آنهایی که مطلع و یا اهل قلم هستند برای جوانان و نسل جدید آن فضای قبل و بعد از انقلاب را روشنگری کنند که آن روز جز فقر و فساد چیزی دیگری نبود.

امام جمعه نوشهر ضمن محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت : قیام ۱۹ دی مردم قم به خاطر توهین به مرجعیت بود و امروز آن مساله تکرار شده است بنابراین حضرت امام خامنه ای تنها رهبر سیاسی ما نیست بلکه مرجع تقلید ماست و اهانت به ساحت مقدس مرجعیت شیعه را محکوم می کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز