تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

شهرکرد با دمای منفی 18 درجه سردترین مرکز استان در کشور

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه صبح امروز شهرکرد با دمای منفی 18 درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان در کشور بود، گفت: ایستگاه‌های سورشجان، بن و بلداجی با دمای منفی 20 درجه سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شدند.
کد خبر: ۵۵۴۸۱

شهرکرد با دمای منفی 18 درجه سردترین مرکز استان در کشور

معصومه نوروزی بیان کرد: با اشاره به اینکه صبح امروز شهرکرد با دمای منفی ۱۸ درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان در کشور بود، گفت: ایستگاه‌های سورشجان، بن و بلداجی با دمای منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد سردترین ایستگاه‌های چهارمحال و بختیاری گزارش شدند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: صبح امروز دمای ایستگاه فرخشهر منفی ۱۵ درجه، شلمزار و بروجن منفی ۱۴ درجه، فارسان منفی ۱۳ درجه، دوآب صمصامی، کوهرنگ و سامان منفی ۱۲ درجه، ایلبگی منفی ۲ درجه، مالخلیفه منفی ۱۵ درجه، لیرابی منفی ۶ درجه، لردگان و اردل منفی ۴ درجه و بازفت منفی ۲ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

وی افزود: از شب گذشته شاهد فعالیت ضعیف سامانه بارشی در مناطق بازفت و کوهرنگ بودیم که سبب بارش خفیف برف شده است و همچنان این بارش‌ها را صبح امروز هم انتظار داریم.

نوروزی با بیان اینکه از ساعات عصر و شب این سامانه فراگیر می‌شود و غالب مناطق چهارمحال و بختیاری را در برمی‌گیرد، اضافه کرد: شدت فعالیت سامانه امشب و تا اواسط روز یکشنبه است و از بعدازظهر فردا به تدریج ضعیف و از استان خارج می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این سامانه نسبت به موج بارشی قبلی ضعیف‌تر است، عنوان کرد: شدت بارش‌ها برای مناطق کوهرنگ و اردل پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای صبح روز دوشنبه کاهش نسبی دمای هوا و پدیده مه را انتظار داریم.

وی افزود: با شروع بارش‌ها در اغلب نقاط چهارمحال و بختیاری انتظار داریم از امشب دمای هوا کم‌کم تعدیل و توده هوای سرد و خشک از استان خارج شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز