تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

پنج‌شنبه‌ها در کردستان تعطیل شد

استاندار کردستان خطاب به مسئولان استانی عنوان کرد: باید موضوع نظارت کاملاً جدی گرفته شود و در شورای تامین هم مقرر شود که همکاری دستگاه‌های نظامی و انتظامی نیز را داشته باشیم.
کد خبر: ۵۵۴۸۸

پنج‌شنبه‌ها در کردستان تعطیل شد

به گزارش معاصر به نقل از تسنیم؛ استاندار کردستان اعلام کرد: تا پایان بهمن‌ماه به‌ جز واحدهای درمانی، دستگاه‌های خدمات‌رسان، دادگستری و دستگاه‌های اجرایی در روزهای پنجشنبه تعطیل است.

اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در جلسه ستاد بحران عملیات پاسخ به تامین سوخت زمستانی استان کردستان که در شرکت گاز برگزار شد، با اشاره به افزایش مصرف گاز، اظهار داشت: متأسفانه یکی از مشکلات عمده ما عدم صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق است.

وی با تأکید بر اینکه باید کار جدی‌تری در حوزه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی انجام شود، گفت: هیئت دولت مجوز تعطیلی یک روز در هفته را در ادارات را به استان‌ها واگذار کرده، بنابراین پنجشنبه‌ها زمان مناسبی برای تعطیلی دستگاه‌های اجرایی استان کردستان تا پایان بهمن‌ماه به‌ جز واحدهای درمانی، دستگاه‌های خدمات رسان و دادگستری است.

استاندار کردستان افزود: ساعت آغاز به کار ادارات، بانک‌ها و دادگستری‌ها در سایر روزها از ساعت 9 صبح تا پایان وقت اداری بوده، اما روزهای پنجشنبه نیز در دادگستری‌های استان تعطیل نیست.

وی با اشاره به اینکه مجموعه دستگاه قضایی برخلاف بسیاری از ادارات، همکاری بسیار خوبی با بازرسان داشته است، تصریح کرد: تا اطلاع ثانوی استفاده از استخر ادارات و دانشگاه‌ها ممنوع است.

زارعی‌کوشا با تأکید بر اینکه باید برخورد جدی با اصنافی که در فضای خارج از محیط کار لوازم گرمازا استفاده می‌کنند، انجام شود، عنوان کرد: مدارس نیز با یک ساعت تأخیر در شیفت صبح آغاز به‌ فعالیت و یک ساعت زودتر در شیفت ظهر تعطیل خواهند شد.

به گفته وی، اینکه کشور ما دو برابر اتحادیه اروپا مصرف گاز دارد به عدم فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی بازمی‌گردد.

استاندار کردستان خطاب به مسئولان استانی عنوان کرد: باید موضوع نظارت کاملاً جدی گرفته شود و در شورای تامین هم مقرر شود که همکاری دستگاه‌های نظامی و انتظامی نیز را داشته باشیم.

زارعی‌کوشا بیان کرد: خوشبختانه شرایط استان از حیث فشار و تامین مشکلی ندارد، اما باید آمادگی کامل را برای مواجهه با شرایط سخت و بحرانی را داشته باشیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز