تهران ۱۶.۵۱° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

 سمنان/ ادارات دورکار شدند

فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاههای استان سمنان به صورت دورکار و تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده رییسان دانشگاه‌های استان است.
کد خبر: ۵۵۵۲۲

 سمنان/ ادارات دورکار شدند
به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: تمامی ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی این استان فردا دورکار شدند.

محمد حمیدی روز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: به‌ علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی، تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، بانک‌های استان سمنان (به غیر از شعب مرکزی و اصلی) به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی روز یکشنبه ۲۵ دی به صورت دورکار فعالیت خواهند کرد.

وی یادآور شد: با توجه به اطلاع‌رسانی قبلی، فعالیت مراکز آموزشی (مدارس) در روز یکشنبه (۲۵ دی) به صورت غیر حضوری و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر پایه برنامه قبلی به قوت خود باقی است و در زمان‌های اعلام شده برگزار خواهد شد.

جانشین رییس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: بر پایه درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، فعالیت آن دسته از مدارس شهری و روستایی استان که تاسیسات گرم کننده آنها غیر از گازی طبیعی است، به صورت حضوری و همانند سابق است.

وی افزود: فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاههای استان سمنان به صورت دورکار و تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده رییسان دانشگاه‌های استان است.

حمیدی با بیان اینکه ساعت کار شعب بانک‌های منتخب استان (مرکزی و اصلی) از ساعت ۹ تا ۱۳ است، از قشرهای مختلف مردم استان سمنان خواست با کاهش مصرف انرژی و به ویژه کاهش دمای تجهیزات گرم کننده مورد استفاده، امکان بهره‌مندی تمامی هم‌میهنان را از نعمت گاز فراهم کنند.

 تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان سمنان (به غیر از شعب مرکزی) به‌ علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی امروز (شنبه) و روز پنجشنبه (۲۲ دی) تعطیل بود.

هواشناسی استان سمنان برای روزهای پایانی هفته جاری هشدار نارنجی همراه با بارش برف و باران پیش بینی کرده بود و احتمال یخبندان جاده‌ها و آبگرفتگی معابر نیز دور از انتظار نیست.

دمای هوا نیز از امروز تا پایان هفته ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز