تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
روی گل استقلال مقصر بودم، از همه معذرت می‌خواهم

بنگر: استقلال چیزی به اسم کیفیت نداشت و فقط زیر توپ می‌زد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که استقلالی‌ها در دربی چیزی برای عرضه نداشتند و فقط زیر توپ می‌زدند.
کد خبر: ۵۵۵۳

اخبار معاصر: محسن بنگر در خصوص تساوی یک - یک پرسپولیس و استقلال در دربی 81، اظهار داشت: فرصت‌های زیادی را از دست دادیم اما جوان‌هایمان عالی بودند. اگر توپ عالیشاه یا نوراللهی گل می‌شد نیمه دوم خیلی راحت‌تر بازی می‌کردیم.

وی ادامه داد: واقعا استقلال هیچ چیزی نداشت. خدا پدر رحمتی را بیامرزد که از یک فاجعه برای استقلالی‌ها جلوگیری کرد.

مدافع پرسپولیس در خصوص تاثیرش روی گل این تیم به استقلال عنوان کرد: همیشه وقتی تیم عقب است برانکو به من می‌گوید که جلو بروم تا به خط حمله کمک کنم، خدا را شکر که این بار حضورم در خط حمله موثر بود و توانستیم گل مساوی را بزنیم.

بنگر در خصوص اینکه خیلی ها معتقدند که دربی کیفیت فنی بالایی داشته، گفت: فقط پرسپولیس بود که کیفیت خوبی داشت و استقلال اصلا چیزی به اسم کیفیت نداشت. استقلالی‌ها غیر از زیر توپ زدن هیچ کار دیگری انجام ندادند و شانس آوردند که با نتیجه سنگین شکست نخوردند.

وی درباره عملکرد خط دفاع پرسپولیس مقابل استقلال خاطرنشان کرد: قبل از بازی همه می‌گفتند دفاع پرسپولیس کُند است یا کریمی پدیده استقلال است اما همه در بازی دیدند که عملکرد خط دفاعی ما چطور بود. اصلا نمی‌دانم اینکه می‌گفتند خط حمله استقلال سریع است یعنی چه چون هیچ کاری نکردند.

بنگر در خصوص گلی که پرسپولیس از استقلال خورد گفت: واقعا گل بدی خوردیم و مقصر هم من بودم. شاید اگر پشتم را نگاه می‌کردم یا صدای رضاییان به من می‌رسید استقلال گل نمی‌زد. من روی این صحنه اشتباه کردم و به خاطر همین از همه معذرت می‌خواهم.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه آیا تساوی استقلال - پرسپولیس روی روند صعودی شاگردان برانکو تاثیر دارد و پرسپولیس می‌تواند به بالای جدول برسد گفت: الان هم وضعیت ما خوب است. وقتی کیفیت تیم‌های بالای جدول را می‌بینیم بسیار امیدوار می‌شویم که به صدر جدول برسیم. برای صدرنشینی و قهرمانی هنوز وقت زیاد است.


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز