تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۷.۷۹°
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

آموزش مدارس در برخی مناطق سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد

دیشب دمای هوا در زاهدان تا منفی ۱۱ درجه کاهش یافت که این دما قبلاً هم تکرار شده بود بطوریکه در زمستان سال ۹۰ دمای زاهدان، به منفی ۱۱ درجه رسیده بوده.
کد خبر: ۵۵۵۳۸

 

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: آموزش مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز و بخش نصرت آباد فردا یکشنبه به صورت غیرحضوری است.

مجید محبی اظهارداشت: این تصمیم با توجه به ادامه یخبندان و احتمال وزش باد شدید و رگبار پراکنده در این مناطق اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: مدارس دوه دوم شهرستان‌های ذکر شده فردا به صورت حضوری است.

مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی بامداد امروز دمای هوای ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان به زیر صفر رسید که زاهدان با منفی ۱۱، هیرمند و زهک منفی ۱۰، زابل منفی ۱۱، میرجاوه منفی ۹، نصرت آباد منفی ۶، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان منفی پنج، تمندان منفی سه درجه زیر صفر سردترین شهری این استان بودند.

وی افزود: دیشب دمای هوا در زاهدان تا منفی ۱۱ درجه کاهش یافت که این دما قبلاً هم تکرار شده بود بطوریکه در زمستان سال ۹۰ دمای زاهدان، به منفی ۱۱ درجه رسیده بوده.
محبی ادامه داد: شهرستان میرجاوه رکورد کمترین دمای ثبت شده خود را دیشب تجربه کرد، که کمترین دمای ثبت شده این شهر مربوط به دیماه ۱۳۸۴ با دمای منفی ۸.۱ به ثبت رسیده بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز