تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

سه دلیل برای تمایز دربی 81 از دربی‌های قبلی

کارشناس فوتبال ایران گفت: در دربی نتیجه‌ عادلانه‌ای رقم خورد و تماشاگران هر دو تیم راضی به منازل خود رفتند.
کد خبر: ۵۵۵۵

اخبار معاصر: بیژن ذوالفقارنسب در خصوص دربی هشتاد و یکم پایتخت و نتیجه تساوی یک بر یک این دیدار گفت: این دربی به چند دلیل عمده از دربی‌های قبل متمایز بود. دلیل اول فرهنگ خوب و بالایی بود که تماشاگران دو تیم نشان داده و احترام لازم را به پیشکسوتان و بازیکنان خوب دو تیم گذاشتند و از حواشی پرهیز کردند ضمن اینکه بازیکنان دو تیم هم مسائل حاشیه‌ای ایجاد نکردند. دلیل دوم به داور بازی و تیم داوری برمی‌گردد که با اینکه بازی حساسیت و سرعت بالایی داشت اما خیلی خوب قضاوت کرد و اشتباه تاثیرگذاری نداشت.

وی افزود: دلیل سوم که اصلی‌ترین دلیل است به بحث فنی بازی برمی‌گردد. هر دو تیم بازی را بسیار با برنامه و با استراتژی شروع کردند ضمن اینکه بازی سرعت خیلی خوبی داشت و در واقع بازیکنان دو تیم احتیاط را در دستور کار خود قرار نداده بودند. در نیمه اول پرسپولیس دو موقعیت خوب گلزنی را توسط عالیشاه و نوراللهی از دست داد. در نیمه دوم شرایط بازی فرق کرد و استقلال زود به گل رسید. متعاقب این گل هر دو تیم بازیکنان جدیدی را به میدان آوردند و روش بازی خود را عوض کردند.

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: استقلالی‌ها قصد داشتند میانه زمین را کنترل کنند و پرسپولیسی‌ها نیز پس از گل رو به بازی سرعتی آورده، بازی را به کناره‌ها می‌بردند و روی دروازه‌ استقلال سانتر می‌کردند. استقلالی‌ها با توجه به مهره‌هایی که دارند اگر در نیمه دوم هم مثل نیمه اول بازی می‌کردند شاید به گل‌های بیشتری می‌رسیدند هرچند شاید توانایی‌های آنها در همین حد بود. در مجموع فکر می‌کنم نتیجه‌ عادلانه‌ای رقم خورد و تماشاگران هر دو تیم راضی به منازل خود رفتند.


انتهای پیام/

منبع:تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز