تهران ۲۰.۴° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

مدارس استان بوشهر فردا غیر حضوری است

براین اساس افزون بر مدارس فردا تمام کودکستان‌ها نیز در نوبت صبح تعطیل هستند.
کد خبر: ۵۵۵۵۶

مدارس استان بوشهر فردا غیر حضوری است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: به دلیل تداوم بارش‌ها و احتمال وقوع بارش‌های رگباری و آبگرفتگی معابر؛ مدارس این استان در نوبت صبح روز یکشنبه غیر حضوری برگزار می‌شوند.

عبدالله گنخکی شامگاه شنبه به خبرنگاران اعلام کرد: براین اساس افزون بر مدارس فردا تمام کودکستان‌ها نیز در نوبت صبح تعطیل هستند.

وی اظهار کرد: با تعطیلی نوبت صبح مدارس در همه مقاطع آموزش در بستر شبکه شاد و به شکل غیرحضوری انجام می‌شود.

گنخکی ادامه داد: هنوز تصمیمی در خصوص برگزاری غیرحضوری مدارس در نوبت بعد از ظهر روز یکشنبه اتخاذ نشده و به محض جمع بندی نهایی، از طریق رسانه ها اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: البته امتحانات نهایی پایه دوازدهم در تاریخ و ساعت مقرر برگزار می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان بوشهر پیش از این پیش بینی کرده بود که از اواخر وقت امروز تا روز چهارشنبه فعالیت سامانه بارشی در این استان تشدید و هشدار سطح نارنجی (آگاهی و اقدام ضروری) داده شده است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر از اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه شدت بارش در سطح استان به خصوص نواحی شمالی و مرکزی و روی دریا خواهد بود و از اواخر وقت دوشنبه تا اوایل روز چهارشنبه نیز شدت بارش در سراسر استان بوشهر و روی دریا پیش بینی شده است.

در بازه‌های زمانی یاد شده نسبت به آب گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، احتمال شکستن درختان و احتمال خسارت به سازه های سبک و ناپایدار به دلیل وزش باد، لغزندگی جاده‌ها، وقوع رعد و برق و خطر آتش‌سوزی در تاسیسات برق شهری و تاسیسات و مخازن نفتی و گازی و مواج شدن دریا و سواحل استان بوشهر هشدار داده شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز