تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵

بشار اسد: حمایت‌های ایران را فراموش نخواهیم کرد

جمهوری اسلامی ایران نزدیکترین کشور به سوریه است و در جنگ هم در کنار ما ایستاد و ما حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران را فراموش نخواهیم کرد.
کد خبر: ۵۵۵۵۸

بشار اسد: حمایت‌های ایران را فراموش نخواهیم کرد

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا؛ رییس جمهور سوریه گفت : جمهوری اسلامی ایران نزدیکترین کشور به سوریه است و در جنگ هم در کنار ما ایستاد و ما حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران را فراموش نخواهیم کرد.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه در جریان دیدار با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دمشق، ضمن ابلاغ سلام‌های گرم خود به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور اسلامی ایران،خطاب به امیر عبداللهیان اظهار کرد: سفر جنابعالی هم از حیث دوجانبه و هم از حیث منطقه‌ای برای ما مهم است.

وی افزود:جمهوری اسلامی ایران نزدیکترین کشور به سوریه است و در جنگ هم در کنار ما ایستاد و ما حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران را فراموش نخواهیم کرد.

رئیس جمهور سوریه با تأکید بر اهمیت سفر آتی ابراهیم رئیسی به سوریه، بر آمادگی و اراده جدی دمشق بمنظور تلاش مشترک و زمینه سازی برای موفقیت حداکثری این سفر تاکید کرد.

بشار اسد ضمن تشریح آخرین تحولات سیاسی و دیپلماتیک مرتبط با سوریه، بر ضرورت و اهمیت استمرار مشورت‌ها و هماهنگی‌ها میان دو کشور ایران و سوریه در موضوعات مهم و راهبردی دوجانبه و منطقه ای تاکید کرد.

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران شریک سوریه است و ما در کنار هم بوده و از همدیگر در زمینه‌های مختلف حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز