تهران ۲۲.۶۲° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
رییس بنیاد مسکن:

۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن، بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه بیش از ۳۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها توسط بنیاد مسکن در حال احداث است گفت: ۲۸ هزار واحد مسکن نهضت ملی، بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۵۶۰۷

۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن، بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد

از وزارت راه و شهرسازی، اکبر نیکزاد در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها که توسط آن بنیاد در حال احداث است به ارایه آمار پرداخت و اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مجموع در شهرهای و روستاهای کشور در قالب طرح نهضت ملی مسکن حدود ۳۱۱ هزار واحد را در دست ساخت دارد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۲۰۲ هزار و ۱۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و حدود ۹۷ هزار و ۴۹۲ واحد در شهرها توسط بنیاد در حال ساخت است. همچنین بنیاد مسکن در همکاری با شهرداری احداث ۱۱ هزار و ۲۳۰ واحد را نیز در بافت فرسوده شهر تهران آغاز کرده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مجموع واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها و بافت فرسوده شهر را که توسط بنیاد در حال ساخت است بیش از ۳۱۱ هزار واحد برشمرد.

نیکزاد تصریح کرد: در برنامه است تا در بهمن ماه سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی ۲۸ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی احداث شده توسط بنیاد مسکن بهره‌برداری شود

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز