تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

سخنگوی وزارت بهداشت: با تولید ۶۰ میلیون دز واکسن برکت نیاز به واردات نداریم

ذخیره واکسن کرونا در کشور شرایط مناسبی دارد و با توجه به پیک های احتمالی بعدی، برخی نگرانی های اظهار شده در این خصوص بی مورد است.
کد خبر: ۵۵۶۰۹

سخنگوی وزارت بهداشت: با تولید ۶۰ میلیون دز واکسن برکت نیاز به واردات نداریم

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: :با وجود تولید ۶۰ میلیون دُز واکسن برکت که در برابر سویه های جدید کرونا هم کارایی دارند، نیازی به واردات نداریم.

پدرام پاک آیین گفت: ذخیره واکسن کرونا در کشور شرایط مناسبی دارد و با توجه به پیک های احتمالی بعدی، برخی نگرانی های اظهار شده در این خصوص بی مورد است.

سخنگوی وزارت بهداشت مجموع دریافتی واکسن کرونا اعم از داخلی و خارجی را حدود ۲۱۳ میلیون دُز اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۸۵ میلیون دُز تزریق شده و بخش قابل توجهی از واکسن های باقیمانده تا پایان سال آینده مهلت انقضا و قابلیت استفاده دارند.

به گزارش ایرنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، سه نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و ۱۱۵ فرد مبتلا به این ویروس نیز شناسایی شدند.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۲۹۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۵۰۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۵۴۸ هزار و ۵۶۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۳۷۱ دُز رسید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز