تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

وزارت دفاع: علیرضا اکبری سابقه معاون وزیر را نداشته است

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با جدیت، هوشیاری و مراقبت دائمی، حراست از دستاورهای عرصه ماموریتی را در دستور کار دارد.
کد خبر: ۵۵۶۹۵

وزارت دفاع: علیرضا اکبری سابقه معاون وزیر را نداشته است

 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام نمود:علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع؛ در این اطلاعیه آمده است از آنجا که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان یکی از ارکان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران همواره آماج کید و حیله بوده و هست، مسئولین این وزارتخانه در ادوار مختلف در فرآیند بکارگیری افراد با هدف مقابله با انحرافات و هجمه های ضد امنیتی دشمنان علیه خادمان ملت، همه همت خویش را به کار بسته اند.

در ادامه این پیام با اشاره به پایان مسئولیت نامبرده در سمت رئیس دفتر مطالعات دفاعی در سال 1381 و موافقت با در خواست بازنشستگی وی آمده است؛علیرضا اکبری پس از جدایی از وزارت دفاع در روندی مغایر با فعالیت های گذشته با روی گرداندن از آیه شریف " فَإِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْ وَإِلَی رَبِّکَ فَارْغَبْ " به سابقه خویش پشت پا زده و با گرفتار شدن در هوای نفس، آغازگر پرونده خیانت به نظام و ملت شریف ایران شد و در سراشیبی سقوط و انحطاط قرار گرفت.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن اعلام انزجار از اعمال خائنانه نامبرده به ملت شریف ایران اطمینان می دهد که با جدیت، هوشیاری و مراقبت دائمی، حراست از دستاورهای عرصه ماموریتی را در دستور کار دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز