تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷

زارع: بیشترین بودجه برای وزارت کار است

وی با اشاره به جلسه دیروز کمیسیون یادآور شد که فرار مالیاتی مربوط به ۳/۵ میلیون نفر فرد حقیقی به مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان بود؛ همچنین ۱۰ درصد از منابع هدفمندی یارانه فقط برای دارو است
کد خبر: ۵۵۷۱۰

زارع: بیشترین بودجه برای وزارت کار است

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا؛ سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت که بیشترین بودجه برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بعد آن برای وزرات آموزش و پرورش است.

رحیم زارع در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: این جلسه با حضور مرتضوی وزیر کار و عین اللهی وزیر بهداشت برای بررسی موضوع صندوق های اجتماعی و حوزه های حمایتی و بهزیستی تشکیل شد که نمایندگان درباره بودجه در نظر گرفته شده سوالاتی داشتند؛ بیشترین بودجه برای وزارت کار و بعد آن آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به حضور اوجی وزیر نفت گفت: وزیر نفت درباره میزان فروش نفت در بودجه توضیح داد که پیش بینی فروش روزانه ۱/۴ میلیون بشکه با نرخ هر بشکه ۸۵ دلار است؛ همچنین درباره سهم نفت و فرآورده های نفتی در هدفمندی یارانه ها توضیحاتی دادند. همکاران سوالات جدی درباره تحقق این منابع داشتند و اینکه آیا این منابع پایدار است و بیش برآوردی است؟

زارع همچنین گفت که کمیسیون تلفیق هیچ مصوبه ای نداشته و موارد گفته شده همه مربوط به لایحه دولت است؛ بعد از تصویب کلیات در صحن علنی کمیسیون تلفیق وارد بررسی جزییات می شود.

وی با اشاره به جلسه دیروز کمیسیون یادآور شد که فرار مالیاتی مربوط به ۳/۵ میلیون نفر فرد حقیقی به مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان بود؛ همچنین ۱۰ درصد از منابع هدفمندی یارانه فقط برای دارو است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت که جلسه امشب کمیسیون درباره بودجه شرکت های دولتی است و فردا اعتبارات استانی و گزارش دیوان محاسبات بررسی می شود؛ سپس کمیسیون نظرات موافقان و مخالفان کلیات را استماع کرده و رای گیری می کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز