تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۶.۷۹°
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

توزیع گوشت گوسفندی ۱۴۲ هزار تومانی بدون محدودیت در کشور

توزیع‌کنندگان این محصولات می‌توانند حداکثر ۷ هزار تومان بابت سود خرده فروشی این محصولات اضافه کرده و به دست مردم برسانند.
کد خبر: ۵۵۷۹۴

توزیع گوشت گوسفندی ۱۴۲ هزار تومانی بدون محدودیت در کشور

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت گوسفندی منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۴۲ هزار تومان و گوساله مخلوط با قیمت ۱۵۲ هزار تومان بدون محدودیت در کل کشور در حال توزیع است.

 محمد جعفری افزود: توزیع گوشت گوسفندی و گوساله با قیمت مصوب در حال توزیع است و بدون محدودیت وزنی و در حد نیاز و کشش بازار این اقدام ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه ذخایر استراتژیک گوشت در وضعیت مناسبی قرار دارد، توزیع این محصولات با قیمت مصوب در کل کشور انجام می‌شود و محدودیتی برای توزیع در استان‌های مختلف و حجم تقاضا وجود ندارد.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: ذخایر استراتژیک که در بازار در حال توزیع است، این ذخایر از منابع داخلی و خارجی تامین شده و در بازار توزیع می‌شود.

جعفری افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط ۱۴۵ هزار تومان است (قیمت سردست و ران کمی تفاوت دارد)، نرخ گوشت گوسفندی مخلوط نیز ۱۳۵ هزار تومان است که درب سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام به توزیع‌کنندگان تحویل داده می‌شود.

وی گفت: توزیع‌کنندگان این محصولات می‌توانند حداکثر ۷ هزار تومان بابت سود خرده فروشی این محصولات اضافه کرده و به دست مردم برسانند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز