تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
وزیر کشور:

بهبود وضعیت اقتصادی مردم نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

وزیر کشور با تاکید بر اینکه دولت برای اشتغال‌زایی و کاهش تورم همه تلاش خود را به کار گرفته است، گفت: بهبود وضعیت اقتصادی مردم نیازمند حضور گسترده بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری است.
کد خبر: ۵۵۸۴۷

بهبود وضعیت اقتصادی مردم نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنج‌شنبه در سفری یک روزه به قم، با آیت الله العظمی نوری همدانی دیدار کرد و گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های دولت در عرصه‌های بین‌المللی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارائه کرد و همچنین از ماموریت‌های وزارت کشور در این دوره سخن گفت.

وزیر کشور به تلاش‌های دولت برای کاهش نرخ تورم اشاره کرد و افزود: مساله اصلی اشتغال‌زایی در کشور است و یکی از برنامه‌های جدی دولت در یکسال گذشته، احیای چهار هزار و ۵۰۰ واحد اقتصادی راکد بوده است.

وی بهبود وضعیت اقتصادی مردم را در سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی عنوان کرد و گفت: با آنکه دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته است اما نیازمند حضور گسترده بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری هستیم. همچنین مردمی را که منابع مالی در اختیار دارند، تشویق می‌کنیم در این بخش مشارکت داشته باشند و دولت هم می‌کوشد همه موانع را برای جذب سرمایه گذاری برطرف سازد.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی پرداخت و گفت: رژیم صهیونیستی که در داخل سرزمین‌های اشغالی به کودک‌کشی و تخریب منازل فلسطینی‌ها مشغول است، در عرصه بین‌المللی به شکل کم سابقه‌ای منزوی شده است و جریان‌های مقاومت در داخل و خارج فلسطین، اقدامات خوبی را برای خنثی کردن توطئه‌های این رژیم به کار بسته‌اند.

وزیر کشور درباره اغتشاشات اخیر در کشور نیز اظهار داشت: دشمن با تمام ظرفیت برای آسیب زدن به نظام و مردم وارد شد و در پی شکست از این اغتشاشات، به توطئه‌های بین‌المللی همچون اخراج ایران از کمیسیون مقام زن و تلاش اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه های ترویستی روی آورده است. در حالی که سپاه مقتدر با هدایت شهید سلیمانی، نماد مبارزه با تروریست‌های تکفیری است.

صدا و سیما تلاش دولت برای کاهش مشکلات مردم را انعکاس دهد

در ادامه آیت الله حسینعلی نوری همدانی در این دیدار اظهار کرد: دولت باید بیشتر تلاش کند تا بر اساس گفتمان اصلی انقلاب که همان رفاه و رضایت مردم است، محقق شود تا گرانی‌ها کنترل شود و رفاه نسبی برای همه مردم شکل بگیرد.

وی افزود: بسیاری از مردم گلایه‌هایی از برخی مشکلات اقتصادی دارند و انتظار دارند دغدغه آنها را به گوش مسئولان برسانیم. البته می‌دانیم که دولت تلاش می‌کند اما انتظار داریم این تلاش‌ها به نتیجه برسد و مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب به یک رفاه نسبی برسند که باعث افزایش رضایتمندی آنها از نظام خواهد شد.

آیت الله نوری همدانی با تمجید از فعالیت‌های میدانی و جهادی وزیر کشور، اضافه کرد: این روحیه بسیار ارزشمند است و مردم انتظار از مسوولانی همچون جنابعالی انتظار دارند با تلاش جهادی شبانه روزی، مشکلات اقتصادی و رفاهی آنها برطرف شود.

وی تاکید کرد: انتظار داریم صدا و سیما هم فعالیت‌های دولت برای توسعه، رفاه و آبادانی کشور را به منعکس کند تا مردم در جریان تلاش‌ها دولت قرار بگیرند.

این مرجع عالی‌قدر جهان تشیع همچنین به دشمنی رژیم صهیونیستی و آمریکا نسبت به ایران اشاره کرد واز مسوولان و دولت خواست با تمام توان و اقتدار در مقابل توطئه‌های آنها بایستند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز