تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۷.۷۹°
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

فراجا: کشف ۹۷۰ فقره سرقت لوازم خودرو

هنگام ترک اتومبیل از به جای گذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه، رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می‌شود، پرهیز کنید.
کد خبر: ۵۵۹۲۹

فراجا: کشف ۹۷۰ فقره سرقت لوازم خودرو
به گزارش معاصر به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت لوازم، قطعات و محتویات خودرو به طور همزمان در سراسر کشور گفت: در این طرح تعداد ۹۷۰ فقره سرقت لوازم کشف شد.

سردار محمد قنبری، با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت لوازم، قطعات و محتویات خودرو به طور همزمان در سراسر کشور گفت: سرقت یکی از جرایم شایع در کشور است که همواره دغدغه‌های جدی برای مردم و ارکان نظام بوده و آثار و تبعات فردی، اجتماعی و امنیتی و نیز تأثیر منفی بر احساس امنیت دارد که توجه و عزم جدی تمامی دستگاه‌های متولی این حوزه را می‌طلبد.

وی افزود: لذا اجرای طرح‌های عملیاتی مقطعی و استمرار و پیگیری اجرای آن در بلند مدت نتایج ملموس و قابل قبولی را در بر خواهد داشت؛ بر همین اساس طرح عملیاتی مبارزه با سارقان قطعات خودرو و لوازم داخل خودرو در پلیس آگاهی سراسر کشور در ماه گذشته به مدت ۳ روز به طور همزمان در سراسر کشور اجرا شد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: مأموران پلیس آگاهی سراسر کشور در این خصوص و طی این بازده زمانی ۹۷۰ فقره سرقت لوازم و تعداد ۹۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو کشف کردند.

وی اقدامات مقابله‌ای نظیر اجرای طرح‌های عملیاتی و ضربتی در کاهش سرقت‌ها تأثیر انکارناپذیری داشته و گزینه مناسبی در کنترل مجرمان می‌باشد تا ضمن ناامن کردن محیط برای فعالیت سارقان و پیشگیری جرم اماکن، کاهش و کنترل نسبی سطح وقوعات جرم مربوطه و به تبع آن کاهش وقوعات مجموع سرقت‌ها، ارتقا امنیت اجتماعی و ایجاد آرامش روانی در سطح جامعه شود.

رئیس پلیس آگاهی فراجا درادامه ضمن هشدار به شهروندان برای جلوگیری از سرقت لوازم و محتویات خودرو گفت: اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضد سرقت همانند سیستم دزد گیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و غیره مجهز کنید.

وی همچنین تاکید کرد: هنگام ترک اتومبیل از به جای گذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه، رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می‌شود، پرهیز کنید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز