تهران ۹.۹۱° كمينه ۷.۷۹°  بیشینه ۹.۹۹°
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

پلمب ۲۸ شهربازی غیراستاندارد در تهران 

با توجه به اهمیت ایمنی تجهیزات مراکز تفریحی، کلیه مالکان و بهره‌برداران مراکز تفریحی و شهربازی‌ها، باید نسبت به ثبت درخواست بازرسی، استانداردسازی تجهیزات تفریحی و اخذ مجوز بهره‌برداری از این اداره کل، تا قبل از پایان سال جاری اقدام کنند.
کد خبر: ۵۵۹۳۶

پلمب ۲۸ شهربازی غیراستاندارد در تهران به گزارش  معاصر به نقل از خبرگزاری مهر؛ اداره‌کل استاندارد تهران از اجرای طرح نظارتی زمستانه بر اماکن تفریحی این استان خبر داد و اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۲۸ شهر بازی و ۲۳۶ تجهیز بازی غیراستاندارد پلمب شده است.

 با توجه به نزدیک بودن ایام پایانی سال و لزوم استانداردسازی تجهیزات تفریحی استان تهران برای بهره‌برداری در تعطیلات نوروز و فصل بهار، طرح نظارتی زمستانه بر اماکن تفریحی استان تهران، با انجام بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از تجهیزات بازی در سطح استان، ادامه دارد.

بازرسان استاندارد از ابتدای سال تاکنون، ۲۸ شهربازی و ۲۳۶ تجهیز بازی غیراستاندارد را به دلیل نداشتن مجوز، پلمب کردند.

بر اساس این گزارش، با توجه به اهمیت ایمنی تجهیزات مراکز تفریحی، کلیه مالکان و بهره‌برداران مراکز تفریحی و شهربازی‌ها، باید نسبت به ثبت درخواست بازرسی، استانداردسازی تجهیزات تفریحی و اخذ مجوز بهره‌برداری از این اداره کل، تا قبل از پایان سال جاری اقدام کنند.

گفتنی است، کارشناسان این اداره کل در بازدیدهای خود در صورت مشاهده هرگونه تجهیز تفریحی فاقد مجوز بهره‌برداری معتبر، اقدام به پلمب تجهیز خواهند کرد و در صورت عدم اقدام به استانداردسازی تجهیز از سوی بهره‌بردار در مهلت اعطایی، پرونده جهت طی تشریفات قانونی به محاکم قضائی استان تهران منعکس و علیه بهره‌برداران خاطی، اعلام جرم خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز