تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۷.۷۹°
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

تاخیر یا تعطیلی مدارس ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه در روز یکشنبه

تاخیر و تعطیلی مدارس استان شامل شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی نمی‌شود و فعالیت مدارس در این چهار شهرستان به روال عادی خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۹۴۸

تاخیر یا تعطیلی مدارس ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه در روز یکشنبه

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه از تاخیر ۲ ساعته در فعالیت تمام مقاطع تحصیلی مدارس هشت شهرستان استان و تعطیلی مدارس ۲ شهرستان به دلیل سرمای هوا در روز یکشنبه دوم بهمن ماه خبر داد.

«افشین یگانه» عصر شنبه به ایرنا گفت: این تاخیر شامل مدارس نوبت صبح شهرستان های کرمانشاه، هرسین، صحنه، پاوه، روانسر، جوانرود، اسلام آباد غرب و دالاهو خواهد بود.

وی افزود: فردا مدارس نوبت صبح شهرستان های کنگاور و سنقر و کلیایی تعطیل و به صورت غیرحضوری است.

یگانه گفت: تاخیر و تعطیلی مدارس استان شامل شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی نمی‌شود و فعالیت مدارس در این چهار شهرستان به روال عادی خواهد بود.

به گفته وی، فعالیت مدارس در زمان تعطیلی یا تاخیر به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه می یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه همچنین گفت که فعالیت ادارات، بانک ها و دانشگاه ها در روز یکشنبه به روال عادی خواهد بود.

دمای هوا در استان کرمانشاه به ۲۰ درجه زیر صفر رسید

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایرنا با اشاره به سرما و یخبندان حاکم بر استان گفت: در شبانه روز گذشته دمای هوا در کنگاور به ۲۰ درجه زیر صفر رسید که سردترین نقطه استان بود.

«سعید قاسمی» اظهار کرد: در شبانه روز گذشته همچنین سنقر با ۱۹، هرسین، کوزران، صحنه و هلشی با هشت و اسلام آباد، سرارود، ماهیدشت و بیستون با هفت درجه زیر صفر شب سردی را سپری کردند.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از مجموع ۲۳ ایستگاه هواشناسی استان، به غیر از ایستگاه های خسروی، ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب بقیه ایستگاه های دمای زیر صفر درجه داشتند.

وی تاکید کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، تحت تاثیر جریان های شمالی و شرایط پایدار حاکم بر جو منطقه، تا پنجشنبه همچنان هوای سردی را در سطح استان شاهد خواهیم بود و مه صبحگاهی در نقاط محدودی از نواحی سردسیر استان دیگر پدیده مورد انتظار طی این مدت است.

وی افزود: در روز جمعه نیز عبور موجی از جو منطقه، علاوه بر افزایش دمای شبانه و رشد ابر، در پاره ای نقاط ممکن است بارش هایی نیز به همراه داشته باشد.

تمام مقاطع تحصیلی مدارس ۱۰ شهرستان استان در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر امروز شنبه اول بهمن ماه تعطیل و به صورت غیرحضوری در بستر پیام رسان «شاد» اعلام کرد.

به دلیل برودت هوا، ساعت کاری ادارات و بانک های استان ( در ۱۰ شهرستان) امروز شنبه از ساعت ۹ صبح آغاز شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز