تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

شروع خرید بلیت بازیهای المپیک پاریس (+جزییات)

مقامات پاریس ۲۰۲۴ می گویند بسته های منتشر شده به تماشاگران با بودجه های مختلف این فرصت را می دهد تا از بازی ها لذت ببرند.
کد خبر: ۵۶۰۳۲

شروع خرید بلیت بازیهای المپیک پاریس (+جزییات)

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا، خرید بلیت های بازیهای المپیک در سایت مخصوص بازیها شروع شده است.

 بازی های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ سال آینده میلادی آغاز می‌شود و بلیت فروشی این رقابتها شروع شده است.

سه راه برای تجربه بازی های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس وجود دارد: بلیط رویدادهای فردی، بسته های مسافرتی و بسته های مهمان نوازی که همه اینها در وب سایت رسمی پاریس ۲۰۲۴ در دسترس هستند.

این تنها سایت مجاز برای فروش بلیت این رویداد است. هر بسته دارای امتیازات مختلفی است و با توجه به بودجه شما می‌تواند بسیار متفاوت باشد. مقامات پاریس ۲۰۲۴ می گویند بسته های منتشر شده به تماشاگران با بودجه های مختلف این فرصت را می دهد تا از بازی ها لذت ببرند.

تونی استنگوئت رئیس المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: پاریس ۲۰۲۴ یک جشن تماشایی ورزش در یکی از زیباترین شهرهای جهان خواهد بود. جشنی که در کنار مکان‌های دیدنی مانند برج ایفل ماندگار خواهد بود و همچنین مراسم افتتاحیه در حاشیه رودخانه سن برگزار خواهد شد که بی‌سابقه است.

قرعه‌کشی بلیت (Ticket Draw)

اگر فقط بلیت های انفرادی برای رویدادهای ورزشی مختلف را می خواهید و به دنبال هیچ چیز اضافی نیستید، باید برای قرعه کشی بلیت ثبت نام کنید. آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ است. ثبت نام کمتر از ۵ دقیقه طول می کشد. هنگامی که ایمیل خود را وارد کردید و رمز عبور را ایجاد کردید، از شما پرسیده می شود که آیا بلیت تکی می خواهید یا بسته های ویژه. بسته ها به شما امکان می دهند تا ۳۰ بلیت برای سه رشته ورزشی خریداری کنید. به عنوان مثال، می توانید برای شنا، والیبال و ژیمناستیک بلیت بخرید.

قرعه کشی بلیت ها از ماه آینده آغاز می شود و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت. در این مدت، از طریق ایمیل به افراد اطلاع رسانی می شوند که انتخاب شدند یا خیر.

بسته های مسافرتی (Travel Packages)

بسته‌های مسافرتی به شما این امکان را می‌دهند که بلیت‌های خود را به همراه اقامت تضمین کنید. قیمت این بسته ها با قیمت تقریباً ۱۵۰۰ یورو برای هر نفر (حدود ۱۶۲۴ دلار) شروع می شود. کف قیمت ها با در نظر گرفتن هتل‌های سه ستاره شروع می‌شود و اگر هتل چهار یا پنج ستاره را انتخاب کنید، یا اگر شب‌های بیشتری بخواهید در پاریس بمانید هزینه بالاتر می رود.

بسته های مهمان نوازی (Hospitality Packages)

برای دسترسی ممتاز به بازی های المپیک، نگاهی به بسته های مهمان نوازی بیندازید. این بسته‌ها در صندلی‌های ممتاز با چشم‌انداز خوب و سالن‌های پذیرایی تجربه‌ای فراگیر با فرهنگ و غذاهای فرانسوی ارائه می‌کنند.

برای رزرو بسته مهمان نوازی، ابتدا ورزش مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس روز و ساعت را انتخاب کنید. سپس، شما می توانید انتخاب کنید که چه سطحی از خدمات را می خواهید. بالاترین بسته شامل یک منطقه پذیرایی در محل با غذا، نوشیدنی و کارکنان اختصاصی به‌ علاوه سوغاتی ویژه، موسیقی زنده و سایر امتیازات است. مهمان نوازی داخلی در چهار سطح ارائه می شود: جعبه های طلایی، نقره ای، برنزی و خصوصی.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : المپیک پاریس بلیط
ارسال نظر

آخرین اخبار روز