تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
رئیس کل دادگستری استان تهران خبر داد:

ضرب‌الاجل یک ماهه برای رعایت ضوابط زیست‌محیطی در کارخانه سیمان تهران

همچنین تاکید شد تا اگر در مدت زمان مقرر اقدام مقتضی برای اصلاح روند فعالیت این کارخانه انجام نشد، با توجه به اهمیت مقوله سلامت عمومی جامعه، تا زمان تامین زیرساخت‌های لازم از ادامه فعالیت آن جلوگیری شود.
کد خبر: ۵۶۲۰۱

ضرب‌الاجل یک ماهه برای رعایت ضوابط زیست‌محیطی در کارخانه سیمان تهران

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ رئیس کل دادگستری استان تهران از تعیین ضرب‌الاجل یک ماهه برای تامین زیرساخت‌های لازم به منظور رعایت ضوابط زیست‌محیطی در کارخانه سیمان تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا از دادگستری کل استان تهران، علی القاصی‌مهر اظهار داشت: با توجه به وصول گزارش‌های متعددی از دستگاه‌های مسئول و به‌طور خاص محیط زیست در مورد آسیب‌ها، خطرات و پیامدهای زیست‌محیطی منفی در مورد فعالیت کارخانه سیمان تهران و با توجه به نقش این موضوع در تشدید آلودگی هوا، به دادستان شهرستان ری ماموریت داده شد تا از منظر حقوق عامه بررسی‌های لازم را به‌عمل آورد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بررسی‌های انجام شده از سوی دادستانی شهرستان ری با دریافت گزارش از دستگاه‌های متولی حاکی از نقش قابل توجه این کارخانه در آلودگی هوای محدوده شهرستان ری است و بر همین اساس با توجه به اینکه سلامت عمومی جامعه یکی از مصادیق مهم و قابل توجه حقوق عامه محسوب می‌شود؛ بنابراین دستگاه قضایی از منظر حقوق عامه نسبت به این موضوع ورود کرد و مقرر شد تا مسئولان این کارخانه در مدت زمان یک ماه نسبت به تامین زیرساخت‌های لازم برای جلوگیری از بروز آسیب‌های زیست‌محیطی اقدام کنند.

القاصی مهر اضافه کرد: همچنین تاکید شد تا اگر در مدت زمان مقرر اقدام مقتضی برای اصلاح روند فعالیت این کارخانه انجام نشد، با توجه به اهمیت مقوله سلامت عمومی جامعه، تا زمان تامین زیرساخت‌های لازم از ادامه فعالیت آن جلوگیری شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز