تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

فرمانده کل ناجا: امنیت مردم خط قرمز پلیس است

استفاده از دوربین های مداربسته یکی از ابعاد هوشمند سازی است و این هدف در ابعاد تجهیزات، انسانی و ساختار سازمانی محقق می شود.
کد خبر: ۵۶۲۱۲

فرمانده کل ناجا: امنیت مردم خط قرمز پلیس است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت همه مردم و عبور از آن، خط قرمز پلیس است و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در این خصوص جایگاه ویژه ای دارند.

 سردار سرتیپ احمدرضا رادان عصر سه شنبه در مشهد افزود: با نزدیک شدن به ایام نوروز و بحث سفرهای نوروزی، ایمنی راه، حفظ جان مردم و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی در دستور کار پلیس است و قرارگاهی در این خصوص در تهران تشکیل شده و بزودی در سراسر کشور اجرایی می شود.

وی درباره نصب دوربین روی لباس پلیس نیز اظهار کرد: اقدامات ویژه ای در این رابطه در دستور کار است.

سردار رادان اضافه کرد: استفاده از دوربین های مداربسته یکی از ابعاد هوشمند سازی است و این هدف در ابعاد تجهیزات، انسانی و ساختار سازمانی محقق می شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر به مشهد، پروژه هوشمند فرماندهی و کنترل پلیس راه و همچنین شبکه زیر ساختی فن آوری اطلاعات و ارتباطات سامانه های هوشمند فرماندهی انتظامی خراسان رضوی را در مشهد افتتاح کرد.
سردار رادان در خصوص این پروژه نیز گفت: این شبکه ساختاری پلیس هوشمند باید در تمامی پلیس های تخصصی استان خراسان رضوی توسعه یابد و مشهد مقدس اولین پایگاه توسعه پلیس هوشمند در کشور است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز