تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
نماینده ولی فقیه:

تبعیت از فرمایشات رهبری باید بین مردم و مسؤولین نهادینه شود

آیت‌الله خامنه‌ای با درایت حکیمانه کشور، نظام جمهوری اسلامی را به‌خوبی رهبری می‌کنند و چیزی در این زمینه کم نگذاشتند و وظیفه آحاد جامعه ولایت‌پذیری و تبعیت از منویات معظم له است.
کد خبر: ۵۶۲۹۳

ولایت‌پذیری و تبعیت از فرمایشات رهبری باید بین مردم و مسؤولین نهادینه شود
به گزارش معاصر به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام برهان باقری در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گناباد با اشاره به اینکه پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری عامل موفقیت در همه بخش‌ها است، اظهار کرد: یکی از دلایل موفقیت سپاه و بسیج ولایت‌پذیری و تبعیت از منویات رهبری است و این مسئله باید رویکرد همه بخش‌ها قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه ولایت‌پذیری و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری باید بین مردم و مسئولان در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: دولت سیزدهم تحقق منویات رهبری را رویکرد مهم فعالیت‌های خود قرار داده و طی یک سال و نیم از آغاز فعالیت خود تاکنون باوجود انبوه مشکلات و بحران‌های اقتصادی به یادگار مانده از دولت قبلی خدمات خوبی انجام داده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: دولت در ابتدای کار به‌نوعی خاک‌برداری مخروبه‌های عرصه اقتصادی کشور که در دولت قبل ایجادشده بود را شروع کرد و هم‌اکنون مشغول به احداث فونداسیون در این عرصه است تا مسائل و مشکلات سامان یابد.

وی تصریح کرد: دشمنان در فتنه‌ها و اغتشاشات سال جاری، مقام معظم رهبری به‌عنوان ستون خیمه انقلاب اسلامی را آماج بیشترین هجمه‌های خود قراردادند، زیرا همان‌گونه که استکبار جهانی و ایادی آن‌ها به‌صراحت عنوان کردند تا زمانی که ولایت‌فقیه در رأس نظام جمهوری اسلامی است آن‌ها نمی‌توانند به اهداف خصمانه خود دست یابند و مانند دوران ستم‌شاهی کشور را مورد چپاول قرار دهند.

باقری بیان کرد: آیت‌الله خامنه‌ای با درایت حکیمانه کشور، نظام جمهوری اسلامی را به‌خوبی رهبری می‌کنند و چیزی در این زمینه کم نگذاشتند و وظیفه آحاد جامعه ولایت‌پذیری و تبعیت از منویات معظم له است.

در پایان حجت‌الاسلام عباس عبداللهی به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گناباد معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام محمد میرزایی تقدیر شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز