تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

فرمانده سپاه الغدیر یزد: پارلمان اروپا دست نشانده رژیم غاصب اسرائیل است

مسئولان انتظامی یزد به نقش بسیج و سپاه در کشور در ابعاد مختلف اشاره و اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.
کد خبر: ۵۶۴۸۷

فرمانده سپاه الغدیر یزد: پارلمان اروپا دست نشانده رژیم غاصب اسرائیل است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: پارلمان اروپا دست نشانده استکبار جهانی به خصوص رژیم غاصب اسرائیل است و هیچ اراده‌ای از خود ندارد.

سردار حسین زارع کمالی روز شنبه در دیدار فرمانده و جمعی از کارکنان انتظامی استان یزد در محکومیت اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این اقدام خبیثانه پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در سازمان‌های تروریستی برای زنده نگه داشتن اغتشاشات و بحران اخیر در کشور بود.

وی با قدردانی از همراهی آحاد مردم و مسئولان در کنار بسیج و سپاه و پیگیری اهداف نظام و انقلاب اسلامی اظهار کرد: این اقدام نشان داد که پارلمان اروپا نه تنها هیچ اراده‌ای از خود ندارد بلکه چیزی برای گفتن نیز ندارد و تنها بازیچه‌ای در دست استکبار و رژیم صهیونیستی غاصب است و برای اهداف آنها در دنیا و اروپا فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: اروپا و آمریکایی‌ها اگر درک و شعور این موضوع را داشتند که تنها فراجا سالانه چه تعداد شهید برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر در جهان و امنیت اروپا در این زمینه تقدیم کرده هرگز دست به چنین اقدامی نمی‌زدند.

زارع کمالی با بیان اینکه اروپا با تروریست اعلام کردن سپاه در راستای رسیدن به اهداف خود حرکت می‌کند گفت: تمام اقدامات دشمن از جمله آتش زدن قرآن، اهانت به ولایت مطلقه فقیه با طراحی کاریکاتور موهن، مورد هجمه قرار دادن زنان با شعار «زن زندگی آزادی» و همین تروریست خواندن سپاه در راستای قداست زدایی از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی انجام می‌گیرد.

وی گفت : همدلی و هم افزایی مردم و مسئولان در عرصه‌های مختلف در مقابل دشمن می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند، همانگونه که سپاه و نیروی انتظامی تاکنون ثابت کردند بحث اصلی خدمت به مردم است و با اینکه هر کدام از نیروهای مسلح ماموریت جداگانه‌ای دارند اما هر کجا که نیاز باشد در میدان حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد یادآور شد: دشمن از این روحیه هم افزایی در بین مردم و مسئولان به ویژه نیروهای مسلح واهمه دارد و به دنبال ایجاد دوقطبی در کشور است اما با وجود روحیه خالصانه و بصیر مردم دشمن یه هدف خود نخواهد رسید.

زارع کمالی به توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: هوشیاری مردم و مسئولان نقش مهمی در شکست اهداف استکبار جهانی دارد و باید برای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی همه به وظایف خود عمل کنند.

در این دیدار مسئولان انتظامی یزد به نقش بسیج و سپاه در کشور در ابعاد مختلف اشاره و اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز