تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰

بهروز افخمی: دوره ساخت فیلم‌های آپارتمانی تمام شده است

وقتی فهمیدم درباره جریان «می تو» است خواستم که در پروژه حضور نداشته باشم چون‌ گفتم سوژه کهنه شده است‌ اما استخاره کردم خیلی خوب آمد و تصمیم گرفتم این موضوع را به کمدی بدل کنم تا صفحه ۷۰ خواندم دیدم فیلم‌نامه خوبی است و کمدی هم نمی‌شود.
کد خبر: ۵۶۸۴۲

بهروز افخمی: دوره ساخت فیلم‌های آپارتمانی تمام شده است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ بهروز افخمی تهیه‌کنند فیلم سینمایی «استاد» در نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی گفت: دوره ساخت فیلم‌های آپارتمانی تمام شده است و در ابتدا نمی خواستم به تولید این کار بپردازم.

 بهروز افخمی شامگاه چهارشنبه در نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی استاد اظهار داشت: وقتی فهمیدم درباره جریان «می تو» است خواستم که در پروژه حضور نداشته باشم چون‌ گفتم سوژه کهنه شده است‌ اما استخاره کردم خیلی خوب آمد و تصمیم گرفتم این موضوع را به کمدی بدل کنم تا صفحه ۷۰ خواندم دیدم فیلم‌نامه خوبی است و کمدی هم نمی‌شود.

وی افزود: دوباره استخاره کردم و خیلی خوب آمد و گفتم نمیدانم چرا این کار را میکنم اما کردم. بعدا یکی از دوستانمان که در ارگانی فیلنامه را رد کرده بود گفت که خوب نیست و گفتم میخواهی دوباره استخاره کنم و برای بار سوم خوب آمد. بر همین اساس بدون کمک هیچ ارگان دولتی و نیمه دولتی و خصولتی کار را تمام کردیم.

بهروز افخمی در ابتدای این نشست گفت اولین بار است که این فیلم را همراه مخاطبان دیدم. و این که کسی از سالن بیرون نرفته نشانه خوبی است. انگار بیرون رفتن از سالن در نیمه فیلم مد است که خشحالم در این فیلم اتفاقی نیفتاد. از نیمه این فیلم جانشین مجید رجبی معمار شدم که کمک کردن این فیلم اول ساخته شود.

عماد حسینی کارگردان اثر گفت: مفهوم باید به برداشت مخاطب واگذار شود و معتقد نیستم که فیلمساز باید هدف را بگوید چرا که فیلمش این را می‌گوید. حسینی همچنین درباره رواج مسئله تجاوز در جوامع غربی و پرداخت اندک آن در سینمای جهان توضیح داد فکر نمیکنم تعداد زیادی اثر در این مورد ساخته شده باشد ضمن اینکه در جهان هم فیلم‌های زیادی در این باره ساخته می‌شود. وی درباره جانبداری شخصیتهای فیلم تصریح کرد شخصیت‌های واقعی فیلم خاکستری هستند یعنی نه سیاه و نه سفید. برای همین شخصیت های فیلم ما بازنمایی درست اتفاقات را رقم زده اند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز