تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

آتش سوزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج مهار شد

این اتش سوزی هیچ گونه خسارت مالی و جانی نداشته است.
کد خبر: ۵۷۰۲۷

آتش سوزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج مهار شد

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: آتش سوزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج با واکنش به موقع پرسنل بیمارستان و نیروهای آتش نشانی سریع مهار شد.

ذوالفقار دیودل اظهار کرد: آتش سوزی صبح امروز ساعت ۹ و نیم به وقوع پیوست که دلیل این آتش سوزی در دست بررسی است.

وی افزود: در اولین راه پله در قسمت همکف خروج اضطراری بیمارستان شهید جلیل تعدادی کارتن و زباله قرار داشت که این زباله ها به دلیلی نامشخص دچار حریق شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: این اتش سوزی هیچ گونه خسارت مالی و جانی نداشته است.

بیمارستان شهید دکتر جلیل شهر یاسوج با ۲۹۴ تختخواب در زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع و زیربنای ۲۴ هزار و ۸۰۰ مترمربع در هشت طبقه و ۳۲ بخش تخصصی و فوق تخصصی ساخته شده و اکنون با تجهیزات کامل در حال خدمت رسانی به مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

این بیمارستان به ۲ دستگاه استندبای قطع برق (آماده به کار) مجهز بوده و سایر تجهیزات درمانی و تأسیساتی آن مطابق پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا خریداری شده و در مجموع یکی از مجهزترین بیمارستان‌های جنوب کشور است.

بیمارستان شهید دکتر جلیل شهر باسوج دارای هشت اتاق عمل، یک اتاق عمل اورژانس، هشت اتاق LDR (زایمان)، یک سالن آمفی تئاتر و ۱۶ کلاس درس است.
قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها ۹۶ تخت بیمارستانی در کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت اما پس از انقلاب این آمار به یک هزار و ۱۵۰ تخت در دست بهره برداری رسیده است.
با افتتاح بیمارستان‌های جدید کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۴۰۰ تخت به تخت‌های بیمارستانی موجود این استان اضافه شده است و استان شاهد یک انقلاب در حوزه بهداشت و درمان بود.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۷۱۳ هزار نفر جمعیت دارد و در جنوب غربی ایران واقع شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز