تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

آتش سوزی در یک لنج باری در سواحل چابهار

یک لنج چوبی باری با هشت نفر خدمه در ۸۰ مایلی از بندر چابهار دچار آتش سوزی شده بود که چهار نفر خدمه آن توسط یک کشتی خارجی و با هماهنگی مرکز (MRCC) چابهار نجات یافتند.
کد خبر: ۵۷۰۷۰

آتش سوزی در یک لنج باری در سواحل چابهار

 

به گزارش معاصر به نقل از فارس ,معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات جان چهار ملوان یک شناور باری با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار و همکاری کشتی خارجی در اطراف زرآباد در سواحل غربی چابهار خبر داد.

از زاهدان به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، سیداحمد هاشمی اظهارداشت: یک لنج چوبی باری با هشت نفر خدمه در ۸۰ مایلی از بندر چابهار دچار آتش سوزی شده بود که چهار نفر خدمه آن توسط یک کشتی خارجی و با هماهنگی مرکز (MRCC) چابهار نجات یافتند.

وی افزود: متاسفانه تعداد چهار نفر دیگر از خدمه شناور با وجود چندین روز عملیات جستجو توسط شناور ناجی و همیاران ناجی همچنان مفقود هستند.

معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به فرماندهان و خدمه شناورهای سنتی و لنج ها توصیه کرد: به هنگام سفر دریایی حتما تجهیزات ایمنی از قبیل لایف رافت، حلقه نجات و جلیقه نجات به تعداد افراد حاضر در شناور به همراه داشته باشند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز