تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

تهران به حال خود رها شده است!

در حالیکه ترافیک به شدت سنگین امروز تهران، سرنشینیان خودروها را کلافه کرده، هیچ اقدامی چه از سوی شهرداری تهران و چه از سوی راهنمایی رانندگی، در جهت تسهیل اوضاع خیابان ها و بزرگراه ها صورت نگرفته است.
کد خبر: ۵۷۷۷

اخبار معاصر: در حالیکه ترافیک به شدت سنگین امروز تهران، سرنشینیان خودروها را کلافه کرده، هیچ اقدامی چه از سوی شهرداری تهران و چه از سوی راهنمایی رانندگی، در جهت تسهیل اوضاع خیابان ها و بزرگراه ها صورت نگرفته است.

بررسي هاي ميداني نشان مي دهد نقاط مختلف تهران اعم از خيابان هاي اصلي و كوچه هاي بزرگ و كوچك به دليل بارش باران اندك، شاهد ترافيك بسيار سنگين است

شدت ترافيك به حدي است كه اتوموبيل ها ساعت هاست تكان نمي خورند!

در اين ميان، مشخص نيست وظيفه شهرداري تهران و راهنمايي رانندگي -كه اثري از انان در شهر نيست - چيست!

بارش باران در فصل پاییز همواره باعث ایجاد ترافیک های بی دلیل در سطح پایتخت شده، اما مسئولان مربوطه به راحتی از آن عبور کرده و حتی دقایقی در جهت یافتن راه حلی برای آن اختصاص نداده اند.

هم اکنون ترافیک شدیدی که در نقاط مختلف تهران به سبب بارش باران اتفاق افتاده، بدون آنکه مدیریت شود، رها شده و اقدامی در جهت تسهیل عبور و مرور صورت نگرفته است.

در حال حاضر، مناطق مختلف تهران از جمله بزرگراه تهران کرج درمحدوده مدرس تا پل فردیس و در آزاد راه کرج -قزوین ازمحدوده پل فردیس تا خروجی، شاهد ترافیک بسیار سنگینی است.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: انتخاب
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز