تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

علم الهدی: مردم انقلاب اسلامی را می خواهند و لذت و تازگی آن برای مردم از روز اول هم بیشتر است

حضور گسترده مردم در این راهپیمایی، روشن ترین وجه از فاصله بین فضای مجازی با میدان عمل در ایران و فضای حقیقی را نشان داد.
کد خبر: ۵۷۹۹۰

علم الهدی: مردم انقلاب اسلامی را می خواهند و لذت و تازگی آن برای مردم از روز اول هم بیشتر است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ امام جمعه مشهد گفت: دشمن در محاسباتش بر طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دچار اشتباه شده و مردم ایران را نشناخته است، درحالیکه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال فرمایش معظم له را عینیت بخشید.

 آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه های امروز نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال بیان کرد: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی، روشن ترین وجه از فاصله بین فضای مجازی با میدان عمل در ایران و فضای حقیقی را نشان داد.

وی خاطر نشان کرد: اگرچه عده ای در فضای مجازی قلم پراکنی کردند،اما در واقعیت این عزت و صلابت انقلاب و وابستگی مردم ایران به نظام اسلامی بود که در ۲۲ بهمن ماه نشان داده شد، در حالیکه یک عده عناصر وابسته به دشمن می خواستند در فضای مجازی مردم را از انقلاب و نظام انقلابی خسته نشان بدهند.

آیت الله علم الهدی گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ضد روایتی که رسانه های استکباری و خارجی از فضای ایران داشتند را روایت کردند، رسانه های خارجی به فاصله گرفتن مردم از نظام انقلابی و اصول انقلاب اشاره کرده بودند اما مردم ثابت کردند که آنچه در صحنه و زندگی اشان وجود دارد برخلاف تصور این رسانه ها است، مردم انقلاب اسلامی را می خواهند و لذت و تازگی آن برای مردم از روز اول هم بیشتر است.

وی در ادامه بیان کرد: اقتضای جامعه انقلابی داشتن ثبات اقتصادی و معیشتی است تا مردم دیگر مایحتاج زندگی و معیشت خود را نداشته باشند. این درست نیست که وزیری وعده واردات فلان کالا را در صدا و سیما به مردم بدهد اما این وعده محقق نشود.

به گفته وی، رییس جمهوری در ابتدای دولت اعلام کرد که "تا زمانی که کاری محقق نشده، گزارش آن را به مردم نخواهیم داد"، لذا وزیران دولت باید راهبرد رییس جمهور را در پیش گیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: داشتن زندگی با آرامش و بدون دلواپسی نسبت به معیشت بر عهده مسوولان است و با همراهی مردم محقق می شود.

وی در بخشی از سخنانش با تبریک فرارسیدن مبعث رسول اکرم (ص) افزود: عید مبعث، عید بشریت و بعثت پیامبر به رسالت است نه نبوت، زیرا حضرت محمد (ص) قبل از مبعوث شدن پیامبر بودند، با مبعوث شدن ایشان دنیا در خط مستقیم دیگری قرار گرفت.

آیت الله علم الهدی گفت: اسلام در این زمینه نیز با انقلاب اسلامی روح و جانش زنده شده است، اگر انقلاب اسلامی ایران نبود، دشمن ریشه اسلام را می خشکاند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز