تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۹.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

جزییات ادغام خبرگزاری های دولتی از زبان وزیر ارشاد

خبرگزاری‌های دولتی دوبخش هستند، یک بخش در خود وزارت ارشادند که در گام اول آن‌ها را ساماندهی می‌کنیم، گام بعدی نیازمند توافقات بین‌دستگاهی است که آن را هم جلو خواهیم برد.
کد خبر: ۵۸۴۲۱


به گزارش  معاصر به نقل از ایسنا، زیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ادغام خبرگزاری‌های دولتی اظهار کرد: خبرگزاری‌های دولتی دوبخش هستند، یک بخش در خود وزارت ارشادند که در گام اول آن‌ها را ساماندهی می‌کنیم، گام بعدی نیازمند توافقات بین‌دستگاهی است که آن را هم جلو خواهیم برد.

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اعلام نامش در فهرست شخصیت‌های تحریم‌شده، اظهار کرد: این امر مهمی نیست، شما هم وقت خود را برایش تلف نکنید.

وی افزود: ما دیروز با سامانه صدور مجوزها یک توافق خوبی داشتیم تا بسیاری از مشکلات کسب‌وکارهای فرهنگی آنجا حل می‌شود.

اسماعیلی یادآور شد: بخش مهمی از زیرساخت‌های موجود با تصویب مصوبات فعلی به امور عمرانی می‌رسد و هم برای کارمندان وزارت فرهنگ و نهادهای تابعه با همفکری سازمان اداری استخدامی مصوبه‌ای داریم که بخش مهمی از دغدغه‌های آنان را پاسخ می‌دهد.

اسماعیلی درباره ادغام خبرگزاری‌های دولتی اظهار کرد: خبرگزاری‌های دولتی دوبخش هستند، یک بخش در خود وزارت ارشادند که در گام اول آن‌ها را ساماندهی می‌کنیم، گام بعدی نیازمند توافقات بین‌دستگاهی است که آن را هم جلو خواهیم برد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز