تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

مالکان واحدهای مسکونی و‌ تجاری خیابان بوعلی حصارک، در اسرع وقت تخلیه کنند

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ضرورت تخلیه فوری واحدهای مسکونی و‌ تجاری خیابان بوعلی حصارک که در آستانه ریزش است، هشدار داد.
کد خبر: ۵۹۳۰۹

مالکان واحدهای مسکونی و‌ تجاری خیابان بوعلی حصارک، در اسرع وقت تخلیه کنند


به گزارش معاصر به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، احمد افضلی با بیان این مطلب در جلسه اضطراری فروریزش ساختمان های خیابان بوعلی حصارک که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری، معاون شهرسازی شهرداری کرج، مدیرعامل سازمان نظام مهندسی و سایر نمایندگان ارگان های مرتبط در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه بر اساس گزارش واصله از اداره کل مدیریت بحران استانداری در خصوص عدم همکاری مالکان در تخلیه ساختمان های ناایمن واقع در خیابان بوعلی میدان حصارک تشکیل شده که با توجه به هشدارهای قبلی باید در اسرع وقت تخلیه شود.
وی افزود: این موضوع طی اخطاریه های مکرر به متصرفین و مالکین املاک ناایمن واقع در خیابان بوعلی صادر و ابلاغ شده که هیچ کدام از مالکین و کسبه توجهی به این موضوع مهم و حیاتی نکرده اند.
وی با تاکید بر اینکه خطر فعلی شهروندان و متصرفان را بصورت جدی تهدید می کند، تصریح کرد: شهرداری کرج به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه ناگواری باید با پیگیری جدی، مالکان این محدوده را که چند واحد مسکونی و تجاری را شامل می شوند، ترغیب کنند تا به هشدارهای داده شده توجه کرده و واحدهای فوق را تخلیه کنند.
گفتنی است تخلیه فوری ساختمان ها و اسکان موقت آنان در یک محل، پایدارسازی واحدها جهت جلوگیری از تخریب ناگهانی از سوی شهرداری کرج با همکاری سازمان قطار شهری یا از هر طریق ممکن، آسیب شناسی منشاء خطر از طریق تمامی دستگاه های ذیربط با محوریت شهرداری کرج و تعیین تکلیف نهایی و بازسازی آن از طریق مبادی مربوطه و همچنین تشخیص نوع آب نشت داده شده از سوی شرکت آبفا از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز