تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

وزیر کشور: شناخت ظرفیت‌ها مقدمه دستیابی به توسعه سریع و منطقی است

بعد از شناخت ظرفیت ها مدیریت دقیق آنها بسیار مهم است و در استان هایی مثل زنجان که می تواند در کشور الگو باشد این امر بسیار مهم است.
کد خبر: ۵۹۵۷۳

وزیر کشور: شناخت ظرفیت‌ها مقدمه دستیابی به توسعه سریع و منطقی است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ وزیر کشور گفت: برای دستیابی به توسعه سریع و منطقی باید ظرفیت‌ها و استعدادهای مناطق را به درستی بشناسیم و برای مدیریت آنها برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

 احمد وحیدی شامگاه سه شنبه در جلسه بهره برداری از طرح‌های فناوری دیجیتال (داشبورد مدیریتی، زیرساخت داده مکانی(SDI) و پروژه شهروندسپاری شهرداری) در زنجان، افزود: در بسیاری مواقع، ظرفیت های موجود را به درستی نمی‌شناسیم در حالیکه باید نقشه و اطلسی داشته باشیم که زیست بوم و توان اکولوژیک مناطق را به درستی معرفی کند.

وحیدی یادآور شد: در این صورت امکان بارگذاری های توسعه ای وجود خواهد داشت تا بهترین کار را به موقع انجام دهیم و این موضوع، مقدمه و زیرساخت لازم توسعه سریع و منطقی است.

وی تاکید کرد: بعد از شناخت ظرفیت ها مدیریت دقیق آنها بسیار مهم است و در استان هایی مثل زنجان که می تواند در کشور الگو باشد این امر بسیار مهم است.

وزیر کشور افزود: شاید در برخی از استان‌ها بنا به دلایلی نتوان به راحتی مدل سازی کرد ولی در زنجان می توان این کار را انجام و به دیگر استانها توسعه داد که منوط به مدیریت یکپارچه ای است که باید شکل بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت یکپارچه راهبردی، اظهار کرد: مسایل تنها نباید از منظر راهبردی دیده شود بلکه حتی مسایل روزمره نیز مور رسیدگی قرار گیرد و مشکلات مردم حل شود.

وحیدی افزود: البته نگاه های روزمره نباید ما را از نگاه راهبردی برای مدیریت و حرکت رو به جلو غافل کند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: برای الگوی توسعه و پیشرفت باید برنامه ها به روز شود تا به عنوان پایه مدیریت یکپارچه قرار گیرد.

وی گفت: در مدیریت یکپارچه آسیب های اجتماعی نباید از دید پنهان بماند و در این خصوص نیز الگوسازی مهم است.

وزیر کشور اظهار کرد: علاوه بر مدیریت اجتماعی، موضوع جهاد تبیین نیز باید جدی گرفته شود تا جوانان نسبت به دستاوردهای انقلاب توجیه شوند.

این مسوول در ادامه با بیان اینکه در مدیریت باید اولویت‌های رضایت مندی مردم را پیدا کنیم و آنان از خدمات ارایه شده راضی باشند، گفت: مردم باید احساس کنند مسولان با تمام توان در خدمت آنها هستند و برای خدمات رسانی بهتر شناخت گستره، عمیق و کاملی از ظرفیت ها دارند.

وحیدی با تاکید بر اینکه رضایت مردم بسیار مهم است، تصریح کرد: در این زمینه باید نظرسنجی ها انجام شود و نظرات مردم در اولویت بندی ها مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: مردم باید قانع شده و از اقدامات مدیران احساس رضایت کنند.

احمد وحیدی صبح روز سه شنبه به منظور افتتاح برخی پروژه های عمران شهری و حوزه بهداشت و درمان در استان و شرکت در چند برنامه پیش بینی شده به زنجان سفر کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز