تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

بازار شب عید و ماه مبارک رمضان زیر ذره بین استاندار البرز

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: فرمانداران و دستگاه های نظارتی باید بازدید میدانی از بازار را به صورت مستمر در برنامه داشته باشند و با تخلفات برخورد کنند.
کد خبر: ۵۹۶۲۲

بازار شب عید و ماه مبارک رمضان زیر ذره بین استاندار البرز

به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) بر ضرورت نظارت جدی بر بازار شب عید و همچنین ماه مبارک رمضان، افزود: باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که مردم، بی دغدغه، لذت و بهره کافی را از تقارن این دو عید طبیعت و قرآن، داشته باشند.
وی ادامه داد: تمامی فروشگاه های عرضه مواد غذایی و بویژه کالاهای اساسی باید قیمت های واحد و مصوب داشته باشند و تفاوت قیمت بین شهرها، غیرمنطقی نباشد.
عبداللهی گفت: عرضه کنندگان کالا موظف هستند که از مصوبات ستاد تنظیم بازار تبعیت کنند و اتاق اصناف استان و شهرستان ها در جریان جزئیات تصمیمات این ستاد قرار گیرند.
وی افزود: غرفه های توزیع میوه شب عید باید نرخ واحدی داشته باشند و تا پایان عرضه نیز بر همین مبنا باقی بمانند.
استاندار البرز گفت: فرمانداران و دستگاه های نظارتی باید بازدید میدانی از بازار را به صورت مستمر در برنامه داشته باشند و با تخلفات برخورد کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز