تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

نماینده ولی فقیه: برای تحقق اهداف ظهور همه مسئولیت دارند

معنای واقعی انتظار آماده سازی جهان، بشریت و جامعه برای ظهور منجی آخر الزمان است.
کد خبر: ۵۹۶۳۶

نماینده ولی فقیه: برای تحقق اهداف ظهور همه مسئولیت دارند

به گزارش معاصر به نقل از مهر؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برای تحقق اهداف ظهور همه مسئولیت داریم و باید به مسئولیت خود به نحو احسن عمل کنیم.

 آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر چهارشنبه در جشن ولادت حضرت مهدی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان مرکزی ضمن تبریک میلاد مهدی موعود (عج) اظهار داشت: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان بهار اولیای خدا و فرصتی برای تقرب به درگاه الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امام عصر (عج) یک اعتقاد روحانی و روشنی است که در تمام ادیان و کتب الهی به آمدنش بشارت داده شده است و نیمه شعبان عید امید و آمادگی برای تحقق تمدن اسلامی است و آینده‌ای روشن را برای مستضعفین نوید می‌دهد.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه هدف از فرستادن ائمه و پیامبران تکامل انسان‌ها و بندگان صالح خداست خاطر نشان کرد: معنای واقعی انتظار آماده سازی جهان، بشریت و جامعه برای ظهور منجی آخر الزمان است.

دری نجف آبادی با بیان اینکه همه باید برای ظهور حضرت حجت تلاش کنیم و به معنای واقعی زمینه را برای ظهور حضرتش آماده کنیم اظهار داشت: برای تحقق اهداف ظهور همه مسئولیت داریم و بایستی به مسئولیت خود به نحو احسن عمل کنیم.

وی با اشاره به ظلم و ستم رژیم منحوس و منفور اسرائیل طی سالیان متوالی بر علیه ملیت‌های مسلمان به خصوص مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین تصریح کرد: با عزم و اراده و وفاداری و شجاعت سربازان غیور لبنان این رژیم کودک کش در جنگ ۳۳ روزه به خاک افتاد و در برابر اراده پولادین این دلاور مردان ذلیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اراده را مهمترین عامل در دستیابی به اهداف مهم و مقدس دانست و گفت: با اراده مردان مرد و غیرتمند که شهادت با خدا را از عسل شیرین‌تر و از آب گواراتر می‌دانند بود که توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و در جنگ تحمیلی خرمشهر عزیز را از چنگال رژیم بعث آزاد کنند.

امام جمعه اراک در پایان با بیان اینکه مؤمنین شکست ناپذیر و تسلیم ناپذیر هستند افزود: همه با عزم و اراده راسخ برای ظهور سرور و مولایمان حضرت حجت (عج) دعا می‌کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز