تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۸.۷۹°
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا:

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در قطر برگزار می‌شود

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم‌چنین در هفتمین کنفرانس پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا که به مدت سه روز در دوحه با حضور حدود ۶۰۰ شرکت کننده به پایان رسید گفت: این همایش در همه سطوح موفقیت‌آمیز بود.
کد خبر: ۵۹۶۴۰

شیخ سلمان عنوان کرد با توجه به موفقیت آمیز بودن میزبانی قطر در جام جهانی، انتخاب این کشور برای میزبانی جام ملت‌های آسیا تصمیم آسانی بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت تایمز، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اطمینان دارد که جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ که در ژانویه سال آینده (۲۰۲۴) در قطر برگزار می‌شود، یکی از موفق‌ترین تورنمنت‌ها در تاریخ این رقابت‌ها خواهد بود.

بعد از کناره‌گیری چین از میزبانی این بازی‌ها به علت شیوع کرونا و مشکلات در آماده‌سازی زیرساخت‌های این مسابقات که قرار بود در خرداد ۱۴۰۲ برگزار شود، قطر به عنوان میزبان این دوره از رقابت ها انتخاب شد. هم‌چنین قرار است دوره بعدی نیز به میزبانی عربستان در سال ۲۰۲۷ برگزار شود.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها شنبه ۲۰ اسفند برگزار خواهد شد تا همه تیم‌های راه یافته به مرحله گروهی حریفان خود را شناسایی کنند. در دور قبل این رقابت‌ها این قطر بود که توانست با شکست ژاپن در بازی پایانی جام قهرمانی را بالای سر برد.

شیخ سلمان در هفتمین کنفرانس پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دوحه با بیان این که انتخاب قطر به عنوان میزبان جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ انتخاب آسانی بود، گفت: موفقیت قطر در برگزاری جام جهانی بی‌نظیر بود. وی با اشاره به این که در بسیاری از دوره‌های قبلی جام جهانی حضور داشت و جام جهانی ۲۰۲۲ استثنایی و یکی از موفق‌ترین مسابقات جام جهانی بود، آرزو کرد که جام ملت‌های آسیا نیز یکی از موفق‌ترین مسابقات در تاریخ جام ملت‌های آسیا باشد.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم‌چنین در هفتمین کنفرانس پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا که به مدت سه روز در دوحه با حضور حدود ۶۰۰ شرکت کننده به پایان رسید گفت: این همایش در همه سطوح موفقیت‌آمیز بود.

پیش از این، در سومین دوره جوایز پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در روز یک‌شنبه، از پزشکان و فیزیوتراپیست‌های برتر تیم‌های قاره برای کمک‌های بی‌شمارشان در پیش‌برد فوتبال تجلیل و جوایزی به آن‌ها اهدا شد.

در این مراسم دکتر محمد رازی از جمهوری اسلامی ایران جایزه معتبر پزشکی فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا و دکتر بهار حسن میرزایی از ایران و دکتر ماساشی ناگائو از ژاپن هر دو جایزه افسر جوان پزشکی AFC را دریافت کردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز