تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
کنعانی:

غرب در موضوع حقوق بشر و زنان بدهکار جهان هستند

آمریکا و چند کشور مغرور اروپایی با کارنامه سیاه نقض حقوق بنیادین بشر و زنان در جوامع خود و دیگر نقاط جهان، نقض قوانین موضوعه و نیز آموزه‌های دینی و اخلاقی حقوق بشر و زنان، اصلاً در جایگاهی نیستند که مدعی دیگران باشند.
کد خبر: ۵۹۶۹۰

به گزارش معاصر به نقل از خبرگزاری مهر؛ سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: روز جهانی زن به جای آنکه انگیزه‌ای برای تأمل در کارنامه فاجعه‌آمیز فرهنگ غربی باشد، به سوژه سوءاستفاده سیاسی آنان برای اتهام زنی به دیگر کشورها شده است.

 ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توئیتر، نوشت: روز جهانی زن به جای آنکه انگیزه‌ای برای تأمل در کارنامه فاجعه‌آمیز فرهنگ غربی در تعامل با حقوق زن و خانواده باشد، به سوژه سوءاستفاده سیاسی مقامات غربی برای تکیه ناروا بر کرسی مدعی حقوق زنان و اتهام‌زنی و مؤاخذه دیگر کشورها و ملت‌ها به رغم تنوع تمدنی و فرهنگی آنها تبدیل شده‌است.

کنعانی افزود: آمریکا و چند کشور مغرور اروپایی با کارنامه سیاه نقض حقوق بنیادین بشر و زنان در جوامع خود و دیگر نقاط جهان، نقض قوانین موضوعه و نیز آموزه‌های دینی و اخلاقی حقوق بشر و زنان، اصلاً در جایگاهی نیستند که مدعی دیگران باشند، بلکه در موضوع حقوق بشر و زنان بدهکار جهان و جامعه بشری هستند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز