تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵

صهیونیست‌های خشمگین مانع از حضور بن گویر در محل عملیات شهادت طلبانه شدند

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره تأیید کرد که تظاهر کنندگان با بن گویر که به دنبال رساندن خود به صحنه تیراندازی در تل آویو بود، مقابله کرده و مانع از آن شدند که وی خود را به آن محل برساند.
کد خبر: ۵۹۷۴۶

صهیونیست‌های خشمگین مانع از حضور بن گویر در محل عملیات شهادت طلبانه شدند

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی به حدی اوج گرفته است که عملیات شهادت طلبانه نیز نتوانست مانع از خشم شهرک نشینان صهیونیست شود بطوری که معترضان که علیه نتانیاهو به خیابان‌ها آمده بودند، مانع از حضور "ایتامار بن گویر" وزیر امنیت داخلی صهیونیست‌ها در محل عملیات شهادت طلبانه شدند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره تأیید کرد که تظاهر کنندگان با بن گویر که به دنبال رساندن خود به صحنه تیراندازی در تل آویو بود، مقابله کرده و مانع از آن شدند که وی خود را به آن محل برساند.

بن گویر پس از شنیدن عملیات شهادت طلبانه و زخمی شدن پنج صهیونیست با قدردانی از نظامی صهیونیستی که مجری عملیات تل آویو را به شهادت رسانده بود، در این باره تنها گفت از سرباز یگان "الیمام" تشکر می کنم که عامل حمله تل آویو را کشت.

رسانه های صهیونیستی پنجشنبه شب از زخمی شدن پنج تن در تل آویو براثر تیراندازی خبر دادند.

شبکه عبری زبان کان به نقل از مسؤولان بیمارستان ایخلیوف اعلام کرد که پنج صهیونیست مجروح به این بیمارستان منتقل شدند که حال برخی از آنان وخیم است و پزشکان از یکی از آن‌ها قطع امید کرده‌اند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که مجریان عملیات تیراندازی در تل آویو دو نفر بودند که یکی از آنها کشته شده و فرد دوم نیز بازداشت شده اند، هرچند که برخی منابع دیگر فلسطینی اعلام کردند که فرد دوم فرار کرده است.

این عملیات را می توان پاسخ انتقام جویانه به جنایت روز سه شنبه صهیونیست ها در جنین دانست.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به شهر جنین در کرانه باختری حمله کردند که با مقاومت نیروهای مقاومت فلسطین مواجه شدند.

در این درگیری‌ها، ۶ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ۲۶ تن دیگر زخمی شدند.

مجری این عملیات شهادت طلبانه معتز الخواجا جوان ۲۳ ساله فلسطینی ساکن شهرک نعلین در شمال غرب رام الله و فرزند صلاح الخواجا از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس بوده که قبلا دو بار اسیر شده است.

گردان شهدای عزالدین القسام شاخه نظامی حماس پنجشنبه شب مسؤولیت عملیات شهادت‌طلبانه تل آویو را برعهده گرفت.

این گروه مقاومت اعلام کرد که شهید معتز الخواخا یکی از اعضای این گروه در کرانه باختری اشغالی بوده است.

حماس نیز ضمن تبریک و تسلیت نسبت به این عملیات شهادت طلبانه و به شهادت رسیدن الخواخا، رژیم صهیونیستی را به انجام عملیات بیشتر تهدید کرد.

این عملیات پس از آن رخ می دهد که گروه‌های مختلف فلسطینی رژیم صهیونیستی را تهدید کرده بودند که پس از یورش وحشیانه روز سه شنبه به جنین، تاوان سختی را خواهد پرداخت.

در همین راستا، گروه عرین الاسود (کنام شیران) سه شنبه شب در بیانیه‌ای در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها به شهادت رساندن فلسطینیان در جنین و زخمی کردن ده‌ها تن از آنان اعلام کرد که بزودی طبق معمول، انتقام این جنایت را خواهیم گرفت.

این گروه در بیانیه‌ای خطاب به ملت فلسطین اعلام کرد: همان گونه که همیشه به شما قول می دهیم، امروز نیز بار دیگر به شما وعده می‌دهیم که به زودی انتقام خواهیم گرفت و کسی که جز این را تصور کند، متوهم است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز