تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۶.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
مدیر عامل متروی تهران :

افتتاح ۵ ایستگاه و یک ورودی جدید متروی تهران در هفته پایانی سال

روند سرویس دهی خطوط ۶ و ۷ به شهروندان پایتخت با افتتاح ۵ ایستگاه و یک ورودی جدید در شبکه متروی تهران ، گشایش های قابل توجهی خواهد داشت و این رویدادهای حمل و نقلی ، همگی در هفته پایانی اسفند ماه سال جاری رخ خواهد داد.
کد خبر: ۵۹۸۱۵

افتتاح ۵ ایستگاه و یک ورودی جدید متروی تهران در هفته پایانی سال

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا,محسن هرمزی با اعلام این خبر در توضیح بیشتر گفت: با تلاش های خانواده بزرگ متروی تهران و حمایت های ارکان مدیریت شهری از روند تکمیل هر چه سریعتر ایستگاه های باقی مانده شبکه مترو ، در ۶ ماهه دوم امسال سرعت عملیات اجرایی پروژه های ساخت و سازی شرکت مترو افزایش یافت و امروز مفتخریم که خبر بهره برداری از ۵ ایستگاه و یک ورودی جدید در خطوط ۶ و ۷ شبکه راه آهن ریلی زیرزمینی را رسماً به مردم صبور و لایق تهران اعلام کنیم.  

مدیرعامل شرکت متروی تهران در ادامه با بیان لزوم تأمین به موقع منابع مالی برای سرعت گرفتن روند کنونی رفع نواقص شبکه مترو، افزود: برای افتتاح همین ۵ ایستگاه و یک ورودی جدید ، مبلغی بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد تومان در بخش های امور ساختمانی و تجهیزاتی هزینه شده که البته تأمین آن در شرایط اقتصادی کنونی کار آسانی نبوده است . برنامه ما برای سال آینده ، افتتاح حداکثری ایستگاه های باقی مانده خطوط ۶ و ۷ و همچنین رفع نواقص ایستگاه های در حال بهره برداری است که این مهم با تزریق به هنگام منابع مالی ، شدنی است و حتی می‌توان شاهد افتتاح ۱۳ ایستگاه دیگر طی سال ۱۴۰۲ باشیم.

به گفته هرمزی، خوشبختانه تمام ارکان مدیریت شهری به اهمیت توسعه حمل و نقل عمومی انبوه بر واقف هستند و رویکرد بودجه ای شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲ هم گویای همین مسأله است. در واقع سال آینده می‌تواند سالی پر از اخبار مسرت بخش برای شهروندان پایتخت بوده و دسترسی مراجعان مترو به ایستگاه های این شبکه را به مراتب تسهیل سازد. 

بنا بر اعلام روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مترو، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ، در هفته پایانی سال جاری ، ایستگاه های میدان شهدای هفتم تیر ( تقاطعی با خط یک ) ، میدان حضرت ولیعصر (عج) ( تقاطعی با خط ۳ ) ، بوستان لاله و خیابان کارگر همگی در خط ۶ به همراه ایستگاه شهید دادمان و ورودی سوم ایستگاه مدافعان سلامت در خط ۷ افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز