تهران ۱۱.۷۳° كمينه ۸.۷۹°  بیشینه ۱۱.۹۹°
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

ترکیب احتمالی پرسپوليس برای فینال لیگ

فینال لیگ از ساعتی دیگر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و طی آن پرسپوليس با یحیی گل‌محمدی به دنبال بازپس‌گیری صدر جدول از سپاهان خواهند بود.
کد خبر: ۵۹۸۴۴

ترکیب احتمالی پرسپوليس برای فینال لیگ

به گزارش معاصر به نقل از “ورزش سه”، یک پیروزی و یک تساوی ماحصل تقابل دو تیم پرسپوليس و سپاهان طی این فصل برای سرمربی سرخ‌ها بوده و البته یحیی‌ به خوبی از اهمیت این جدال بزرگ آگاه است؛ جایی که او و تیمش فاصله پنج امتیازی با طلایی‌پوشان را در صدر رفته رفته از دست داده و در نهایت اکنون شاگردان مورایس را با یک امتیاز بیشتر بالای سر خود می‌بینند.

با این حال بزرگ‌ترین دلخوشی پرسپوليس و یحیی گل‌محمدی و البته هوادارانش، پیش دو هفته قبل در استادیوم نقش جهان و با چهار گل مقابل این تیم است. سرخ‌ها در نمایشی جالب توجه توانستند حریف را در خانه شکست داده و گام به مرحله بعدی بگذارند. 

اما کادر فنی هر دو تیم قطعا به این موضوع آگاه هستند که این اقبالی متفاوت خواهد بود. یحیی گل‌محمدی که با چند مصدوم تیمش را آماده این جدال کرده، بار دیگر گئورگی گولسیانی را در اختیار نخواهد داشت و سعید صادقی نیز نتوانست شرایط همراهی تیمش را در بازی بزرگ فصل به دست بیاورد.

علیرضا بیرانوند اما بار دیگر انتخاب اول یحیی گل‌محمدی درون دروازه خواهد بود. گلر ملی‌پوش پرسپوليس که از پیروزی برابر حریف در نقش‌جهان سرمست بود، به دنبال تکرار آن این‌بار در آزادی و جشن با هواداران پرشور تیمش است.

همان‌طور که گفته شد مدافع گرجستانی پرسپوليس به دلیل سرماخوردگی این دیدار را هم همانند بازی با تراکتور از دست داده و زوج قلب دفاعی سرخ‌ها با حضور مرتضی پورعلی‌گنجی و فرشاد فرجی شکل خواهد گرفت.

در سمت راست وحدت حنانوف بعد از کل ارزشمندی که برابر تراکتور به نام خود کرد، بار دیگر به کار گرفته خواهد شد و وحید امیری نیز با بازوبند کاپیتانی به دنبال پاسخ دندان‌شکن به انتقادات عجیبی خواهد بود که درست در هفته‌های درخشانش شکل گرفته است.

میلاد سرلک که در حین گرم کردن پیش از جدال با تراکتور از ترکیب خارج شده بود، برای این بازی آمادگی خود را به دست آورده و در کنار سینا اسدبیگی به دنبال مهار خط هجومی خطرناک و گل‌ساز طلایی‌پوشان خواهند بود. دانیال اسماعیلی‌فر نیز با پشت سر گذاشتن بیماری‌اش احتمالا در سمت راست تهاجمی سرخ‌ها حاضر شود تا با قدرت نفوذی و میل گلزنی که دارد، مهره‌ای خطرناک برابر تیم سابق خود تلقی شود. در سمت چپ نیز مهدی ترابی آماده حضور خواهد داشت و بعد از گل و پاس گل هفته گذشته، اکنون هواداران این تیم نیز چشم به درخشش درباره‌اش دوخته‌اند.

محمد عمری که چه در جدال با تراکتور که با حرکات ویرانگر خود زمینه‌ساز پیروزی تیمش شد، بار دیگر به دنبال این است تا کابوس خط دفاعی سپاهانی‌ها همانند نمایشی که در نقش جهان برابر این حریف به جا گذاشت، لقب گیرد. پریرا که در حضور فیکس خود طی هفته‌های اخیر نتوانسته اولین گل خود را ثبت کند، چشم به دروازه نیازمند دوخته تا مأموریت نیمه‌کار در تقابل قبلی با این حریف را در آزادی به سرانجام برساند. 

پرسپوليس روی نیمکت خود نیز البته ستاره‌های اعتنایی چون شیخ دیاباته، مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، علی نعمتی و … را در اختیار دارد و باید دید شرایط بازی و برنامه یحیی گل‌محمدی برای به‌کارگیری این نفرات به چه شکل پیش خواهد رفت.

ترکیب احتمالی پرسپوليس: 

علیرضا بیرانوند

مرتضی پورعلی‌گنجی

فرشاد فرجی

وحید امیری

وحدت حنانوف

میلاد سرلک

سینا اسدبیگی

دانیال اسماعیلی‌فر

مهدی ترابی

محمد عمری

لئاندرو پریرا

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز