تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۲.۶۲°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

واکنش وزیر ارشاد به اعلام جرم علیه ۳رسانه و برخی هنرمندان در پی انتشار اخبار مسمومیت‌ها

هرکاری باید طبق قانون انجام شود و ما هم طبق قانون با این بحث‌ها برخورد می‌کنیم. میزان آزادی‌بیان و فضایی که در کشور وجود دارد، قابل‌مقایسه با جاهای دیگر نیست.
کد خبر: ۵۹۹۳۳

به گزارش معاصر به نقل از ایلنا؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توصیه همه ما این است که چهره‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌های کشور نقش خودشان را پاس بدارند و در شرایط مهمی که در کشور پدید می‌آید و دشمنان می‌خواهند از آن سوء‌استفاده کنند، کاری نشود که به ضرر مردم کشورمان شود.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توصیه همه ما این است که چهره‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌های کشور نقش خودشان را پاس بدارند و در شرایط مهمی که در کشور پدید می‌آید و دشمنان می‌خواهند از آن سوء‌استفاده کنند، کاری نشود که به ضرر مردم کشورمان شود.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص این که دادستانی تهران نسبت به انتشار اخبار مسمویت دانش‌آموزان علیه سه رسانه کشور و برخی از هنرمندان اعلام جرم کرده است و اینکه پیگیری وزارت ارشاد در این خصوص چه بوده است، گفت: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حسب وظایف قانونی که داریم، عمل میکنیم و در این خصوص، دوستان هیأت نظارت بر مطبوعات که یک هیأت فراقوه‌ای است تذکراتی داشتند و احتمالا برحسب تشخیصی که دستگاه قضایی داده در این مورد ورود پیدا کرده است.

وی افزود: به هرحال توصیه همه ما این است که چهره‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌های کشور نقش خودشان را پاس بدارند و در شرایط مهمی که در کشور پدید می‌آید و دشمنان می‌خواهند از آن سوء‌استفاده کنند، کاری نشود که به ضرر مردم کشورمان شود. ان‌شا‌الله همه بتوانند در آستانه سال جدید با اتحاد، وحدت و یکدلی مسائل مهم کشور را حل کنند.

اسماعیلی گفت: هرکاری باید طبق قانون انجام شود و ما هم طبق قانون با این بحث‌ها برخورد می‌کنیم. میزان آزادی‌بیان و فضایی که در کشور وجود دارد، قابل‌مقایسه با جاهای دیگر نیست. ممکن است کسی هم خطایی کند و طبق قانون برخورد شود. بنابراین ما در وزارت فرهنگ طرفدار جدی اجرای کامل قانون هستیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز