تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

افت ۳۳ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۳۳ هزار واحدی روبه‌رو شد.
کد خبر: ۵۹۹۳۶

افت ۳۳ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش معاصر به نقل از تسنیم,در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 20میلیارد و 111میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 12هزار و 379میلیارد تومان در بیش از 556هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 33هزار و 564واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 783هزار و 174واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، فولاد خراسان و سرمایسه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 7میلیارد و 110میلیون ورقه به‌ارزش 30هزار و 281میلیارد تومان در 331هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 365واحد افت کرد و در ارتفاع 22هزار و 718واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی تندگویان بیشترین اثر منفی بر این نماگر به نام شرکتهای بیمه کوثر، توکاریل و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز