تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۶.۵۱°  بیشینه ۱۷.۷۹°
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
فرمانده کل سپاه:

ملتی که ایمان به خدا دارد از هیچ ابرقدرتی باک ندارد

استقامت بی بدیل رهبر انقلاب در مقابل حجم سنگین دشمنی ها باعث شد تا فرماندهان و سربازان نیز مستحکم و با ایمان شوند و این ایمان و استقامت امام باعث استقامت امت شد.
کد خبر: ۵۹۹۴۶

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا؛ فرمانده کل سپاه با تقدیر از ایستادگی مثال‌زدنی ملت ایران در مقابل دشمنان گفت: سالی که گذشت سال ایستادگی مردم ایران در مقابل دشمنان بود و حضور مردم در صحنه ،دشمن را مایوس کرد و پیروزی‌های امروز به دلیل همین استقامت است.

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بدر و خیبر که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد با تبریک ایام ماه شعبان اظهارکرد: آذربایجان مهد میلاد باکری ها و آوردگاه رزم کاظمی ها و شوشتری ها و هزاران فرمانده رزمنده شهید گلگون کفن است و برای بنده افتخار است که در ایام پایان سال در خدمت این مردم هستم.


فرمانده کل سپاه با تقدیر از ایستادگی مثال زدنی ملت ایران در مقابل دشمنان گفت: سالی که گذشت سال ایستادگی مردم ایران در مقابل دشمنان بود و حضور مردم در صحنه دشمن را مایوس کرد.

سلامی افزود: اینکه هرساله از شکوه مقاومت این شهیدان تجلیل میکنیم و این ایام همواره رایحه دل انگیز شهدای بدر و خیبر مشام زنده دلان را نوازش می دهد علتش عزتی است که خدای متعال در نام این شهدا قرار داده است و هرساله زنده بودن این شهدا را به ما گوشزد می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راز عزت و جاودانگی شهیدان را یقین آن‌ها دانست و تاکید کرد: همانگونه که در فرمایشات مقام معظم رهبری درباره شهدا و به خصوص شهید باکری جلوه گر بود شهدا جلوه های عرفانی و ملکوتی را به تصویر کشیدند که نشان از یقین و ایمان آن‌ها دارد.

سرلشکر سلامی با اشاره به شهدای عملیات‌های بدر و خیبر افزود: شهید باکری را همگان به عنوان شخصی مودب با تواضع و باتقوا می‌شناختند و این شهید برقله فضیلت ها ایستاده بود و در تواضع و فروتنی یک پهلوان نامدار بود، و در پذیرش خطر پیشتاز بود.

وی تصریح کرد: پذیرش خطر و پیشگام بودن در همه میادین از خصوصیات فرماندهان اسلام است و همانگونه که سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی فرمود فرماندهان دفاع مقدس اول خود پیشتاز در میادین خطر میشدند و به سربازان امید و روحیه می دادند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به فشار بی سابقه و دشمنی‌های دامنه دار بر علیه ملت ایران افزود: این حجم از دشمنی و فشار در طول تاریخ بشر بی سابقه است، و اگر تنها یکی از عملیات‌های متعدد دشمنان در طول این ۴۴سال ،بر علیه هر یک از کشورهای قدرتمند دنیا انجام می‌گرفت آن کشور و نظام را از هم می‌پاشید اما به دلیل ایمان و استقامت مردم و جانفشانی شهدا امروز نام ایران برقله عزت جهان می‌درخشد.

سلامی دلیل استقامت امت را تبعیت از استقامت امام و رهبری دانست و تصریح کرد: استقامت بی بدیل رهبر انقلاب در مقابل حجم سنگین دشمنی ها باعث شد تا فرماندهان و سربازان نیز مستحکم و با ایمان شوند و این ایمان و استقامت امام باعث استقامت امت شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری حضور دشمن شکن مردم در صحنه‌های مختلف تاکید کرد: دشمنان بدانند هر چه قدر فشارها و دشمنی ‌های بیشتر باشد پاسخ ملت ایران قاطع تر و دشمن شکن تر خواهد بود و ملتی که ایمان به خدا دارد از هیچ ابرقدرتی باک ندارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز