تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

تداوم افت شاخص بورس در دومین روز هفته

امروز نماد شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، سایر اشخاص بورس انرژی (انرژی ۳)، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد)، ایران خودرو (خودرو)، زامیاد (خزامیا)، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو (خگستر) و سایپا (خساپا) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.
کد خبر: ۵۹۹۶۰

تداوم افت شاخص بورس در دومین روز هفته

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، ۲۱ اسفندماه) با ۳۳ هزار و ۵۴۲ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۷۸۳ هزار واحدی ایستاد.

شاخص هم‌وزن با ۹ هزار و ۶۰۹ واحد کاهش به ۵۳۹ هزار و ۶۵۱ واحد و شاخص قیمت با پنج هزار و ۶۸۶ واحد افت به ۳۱۹ هزار و ۳۶۸ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۱۲ میلیارد و ۶۵۵ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۸۵ هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال معامله شد.

همچنین سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) با ۳۰۸ واحد، فولاد خراسان (فخاس) با ۲۳۵ واحد، صنایع شیمیایی ایران (شیران) با ۱۰۹ واحد، سایر اشخاص بورس انرژی (انرژی ۳) با ۱۰۱ واحد و بانک پارسیان (وپارس) با ۹۷ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با چهار هزار و ۹۸۲ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۲ هزار و ۲۴۵ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با یک هزار و ۷۶۵ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با یک هزار و ۵۹۵ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه شد.

بر پایه این گزارش، امروز نماد شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، سایر اشخاص بورس انرژی (انرژی ۳)، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد)، ایران خودرو (خودرو)، زامیاد (خزامیا)، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو (خگستر) و سایپا (خساپا) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه یک میلیارد و ۸۹۷ میلیون برگه سهم به ارزش ۶ هزار و ۹۵۶ میلیارد ریال دادوستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۳۶۵ واحد کاهش داشت و به ۲۲ هزار و ۷۱۸ واحد رسید.

در این بازار بیش از هفت میلیارد و ۷۶۱ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۳۳۸ هزار و ۵۴۲ نوبت بود.

بیمه کوثر (کوثر)، توکاریل (توریل)، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی (سمگا) و بیمه سامان (بساما) تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس داشتند.

همچنین بیمه پاسارگاد (بپاس)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، آهن و فولاد عدیر ایرانیان (فغدیر)، پلیمر آریا ساسول (آریا) و شرکت آهن و فولاد ارفع (ارفع) با تاثیر منفی بر این شاخص همراه بودند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز